szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Kríziskommunikációt, kockázatfeltárást, sajtóelemzést és az újságírók listázását is vállalta 5,1 millió forintért Várkonyi Andrea cége.

Közérdekű adatigényléssel kérte ki az Átlátszó.hu, hogy a HUN-REN Magyar Kutatási Hálózat mely cégekkel kötött szerződést kommunikációs és marketingfeladatokra. Ebből derült ki, hogy idén februárra és márciusra 5,1 millió forintért szerződtek a Whitedog Media Kft.-vel, amely Mészáros Lőrinc feleségének, Várkonyi Andreának a 75 százalékos tulajdonában áll.

A szerződés melléklete szerint a teljes árból 909 ezer forintba kerül sajtóközlemények és háttéranyagok megírása, 920 ezer forintba pedig a helyzetkiértékelés és öt mélyinterjú elkészítése. 720 ezer forintos tétel a „szervezés, menedzselés, meetingek, admin” sor, majdnem pont ugyanennyi, 726 ezer pedig a hagyományos munkarenden felüli kríziskommunikációs rendelkezésre állás.

A közepes tételek közé tartozik a projektmenedzsment 405 ezer forintja, a kommunikációs stratégia megírása 532 ezerért, továbbá 384 ezerért a vezetők és osztályvezetők részére összeállított fontos és kritikus kérdések, illetve válaszok listája. 198, illetve 192 ezer forintba kerül a múltbéli sajtómegjelenések gyűjtése, illetve a kockázatfeltárás.

És ott van egy 99 ezer forintos tétel is: médiamunkások listájának összeállítása, pozitív és negatív hozzáállás szerint is kategorizálva. A HUN-REN Központ az Átlátszó kérdésére erről azt írta: az attitűd azt jelöli, hogy „melyik médiumok esetében sikerült célba juttatni az üzeneteket”.

A központ szerint azért a Whitedog kapta a megbízást, mert a három ajánlat közül ez volt a legkedvezőbb, de hogy melyik volt a másik kettő ajánlattevő, azt nem írták meg.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!