szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Legendává nőtte ki magát egy pakisztáni halárus a kelet-londoni Queen’s Marketen. A titka annyi, hogy egy egyszerű, fülbemászó dallal csalogatja a vevőket – írja a BBC. A dal már a YouTube-on is tarol.

Muhammad Shahid Nazir úgy döntött, inkább énekelni fog a portékájáról ahelyett, hogy versenyt kiabálna a többi árussal. A harmincéves pakisztáni férfi és dala egy hónap leforgása alatt netes szenzáció lett – számolt be a BBC.

A Youtube-on legalább egymilliós nézettséget hozott, és még Manchesterből és Newcastle-ből is a csodájára járnak. Ha nem is ad el több halat, Shahid nagyon élvezi a hirtelen jött sikert: autogramot kérnek tőle, lefotózzák és levideózzák a járókelők. Egy tanár arról mesélt neki, hogy az iskolában az összes gyerek a One Pound Fish dalt énekli.

A jelenség a Justin Bieberrel turnézó amerikai fiúbandát, a Mindless Behaviourt is megihlette, R&B verziójuk 90 ezer kattintást hozott a neten, de a brit Alesha Dixon is felturbózta a dalt.

Az éneklés egyébként nem új keletű Shahid életében, gyerekkora óta énekel, most pedig az X-faktor a cél - a halárus profi énekes szeretne lenni.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!