szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Netflix kutatása szerint a Breaking Badből csak kettő, míg az Így jártam anyátokkal-ból nyolc rész kell a függőség eléréséhez.

A Netflix, a világ jelenleg legmeghatározóbb online streaming szolgáltatója iszonyatos mennyiségű adatot gyűjtött össze az elmúlt évekből a nézői szokásokról. Az összegyűjtött adatokból kiderítették, melyik volt az a meghatározó epizód a sorozatokban, amelytől kezdve a szolgáltatás előfizetői rákattantak az adott szériára.

A nyilvánosságra hozott adatok a sorozatok első évadjára vonatkoznak. Kiderült, hogy a Bates Motel vagy a Breaking Bad nagyon hamar beszippantotta nézőit, mindjárt a második résszel. A Mad Ment viszont csak a hatodik, az Így jártam anyátokkal-t pedig a hetedik epizód után kezdték el igazán darálni.

Netflix / shortlist.com

Az évadok meghatározó epizódját úgy állapították meg, hogy melyik volt az a rész, amelynek megtekintése után az előfizetők hetven százaléka végig is nézte az évadot.

Korábbi cikkünket az online videószolgáltatások jelenéről és jövőjéről itt olvashatja.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!