szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Kill Bill sztárja Vuitton ruhákba és kiegészítőkbe csomagolva szerepel majd a cég jövő évi reklámkampányában.

Thurman az Elveszett Jelentés című film főszereplőét Scarlett Johanssont, valamint Jennifer Lopezt követi a Vuitton arcaként. Az első reklám 2005 februárjában jelenik meg világszerte, melyben a Ponyvaregény és a Kill Bill üdvöskéje egy új Manhatten táskát hirdet népszerűsít.

„Az alapötlet szerint adott egy rendkívül feminin nő, melynek ellenpontozására durva indusztriális környezetben mutatjuk, nagyon letisztult és elegáns ruhában, s így érvényesül majd termékeink  eleganciája" - véli a cég művészeti vezetője Marc Jacobs.

Az már korántsem biztos, hogy Thurman kiasszonynak sikerül túlszárnyalnia Jennifer Lopezt, aki tavaly áprilisi szerződésével kettő millió dollárt tett zsebre.

A magyar Simon’s Burger tulajdonosai New Yorkban nyitnak éttermet

A magyar Simon’s Burger tulajdonosai New Yorkban nyitnak éttermet

Buszmegállóba hajtott egy merénylő Izraelben, sokan megsérültek

Buszmegállóba hajtott egy merénylő Izraelben, sokan megsérültek

Orbán: A háborúnak vége van, 2025 lesz a béke első éve

Orbán: A háborúnak vége van, 2025 lesz a béke első éve

Ezek a villanyautók okozzák a legkevesebb csalódást – toplista

Ezek a villanyautók okozzák a legkevesebb csalódást – toplista