Az MTV felmondja szerződéseit a külsős munkatársakkal
Az MTV azt akarja, hogy a nézők elgondolkodjanak
A Magyar Televízió Zrt. hirdetéseken keresztül párbeszédet szeretne kezdeményezni a nézőkkel. A médium vezetői olyan visszajelzéseket várnak, amelyben a nézők elmondják, hogy mit jelent számukra, miért fontos a közszolgálati tévé - közölte Rudi Zoltán, a médium elnöke.
Az MTV pénzért lemondana a reklámok sugárzásáról
A Magyar Televízió (MTV) értékálló és kiszámítható finanszírozási rendszer kialakítását kéri a döntéshozóktól - mondta Rudi Zoltán, az MTV elnöke hétfőn rendkívüli budapesti sajtótájékoztatóján.
MTV: nem kaptak a pártok a hirdetési csomagból
A parlamenti választások kampányidőszakában minden országos listát állító szervezetnek 245 alkalommal biztosít kedvezményes politikai hirdetési lehetőséget a Magyar Televízió. Az erről tartott sajtótájékoztatón azonban nem tudták kisorsolni a kedvezményes csomagokat, mivel még egyetlen pártnak sem volt országos listája.