szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

November végén újra, hatodszorra rendezik meg a Reklámzabálók Éjszakáját. A Kongresszusi Központban idén hatszáz reklámfilmet vetítenek le, köztük több eddig a hazai nyilvánosság számára ismeretlen filmet is.

Ismét a Konresszusi Központban rendezik meg a Reklámzabálók Éjszakáját, a november 25-i rendezvény sorrendben már a hatodik. 

„Jean Marie Boursicot, a rendezvénysorozat alapítójának 800 ezer tekercset tartalmazó filmtárából minden eddiginél több titkos reklám remeket hozott nyilvánosságra" - mondta a rendezvényről a szervező Borsos Sándor. Bemutatkozik Dél-Korea reklámkultúrája 30 igazi távol-keleti gyöngyszemmel. „Superstars of Ads” címmel a világ legnagyobb IKON-jainak reklámfilmes kirándulásaiba pillanthatunk be. Ezt az összeállítást a november 25-i Nagygyűlés után az ország filmszínházaiban több héten keresztül tekinthetik meg az érdeklődők.

A világ több mint 50 országának 170 városában 12 millióan ismerik már a Reklámzabálók Éjszakájának eseményeit - áll a szervezők közleményében. A rendezvényen (amelynek honlapját itt találják) az öt kontinensről származó hatszát film levetítésen kívül hangversenyekre, esztrádműsorra is sor kerül.

hvg.hu Itthon

Bömbölő reklámok, tehetetlen hatóságok

Hiába reklamálnak a tévénézők a hatóságoknál amiatt, hogy a televíziós reklámok a rendes műsoridőnél hangosabbnak hallatszanak: a médiahatóság és hírközlési hatóság, noha vizsgálatot már folytattak az ügyben, szabályozás híján is tehetetlen.

hvg.hu Média

Lebukós reklámok a magyar mozifilmekben

Míg hollywoodi filmekben minden laptop tetején szelíden világít az Apple kis almája, addig a hazai produkciókban a filmtámogatások ellentételezéseként még mindig gyakran bumfordi, „lebukós” reklámok jelennek meg a vásznon. Marketingeszköznek, vagy kultúratámogatásnak minősül, ha egy vállalat készpénz ellenében filmjelenetekben szerepelteti egy-egy termékét?

hvg.hu Tech

Huszonöt év legjobb számítógépreklámjai videókkal - I. rész

Ma már a számítástechnikához kapcsolódó eszközök, szoftverek és különböző termékek ugyanolyan gyakran tűnnek fel a reklámokban, akár a tusfürdők, vagy az autók. Visszatekintésünkben megnézzük, miként gondolkodtak a komputerekről az elmúlt negyed évszázad marketingesei.

Elszálló infláció, 25 százalékos alapkamat, összeomló rubel - Putyinnak nem ártana többet foglalkoznia az orosz gazdasággal

Elszálló infláció, 25 százalékos alapkamat, összeomló rubel - Putyinnak nem ártana többet foglalkoznia az orosz gazdasággal

Felkerült a debreceni akkugyár tulajdonosa az amerikaiak feketelistájára

Felkerült a debreceni akkugyár tulajdonosa az amerikaiak feketelistájára

„Nem tudtam, mi a baj velem” – sok nő számára jött el a megváltás azzal, hogy kiderült, az ADHD nem válogat a nemek között

„Nem tudtam, mi a baj velem” – sok nő számára jött el a megváltás azzal, hogy kiderült, az ADHD nem válogat a nemek között

Mészáros Lőrincé lett az egykori Szerencsekerék-háziasszony óbudai étterme

Mészáros Lőrincé lett az egykori Szerencsekerék-háziasszony óbudai étterme