szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Addict blog szerint a reklámipar egyik legnagyobb problémája, hogy feltalálták a set top box alkalmazást, ami reklámok nélkül veszi fel az adást. Hogyan lehet ilyen esetben hatni a fogyasztókra?

Amerikai felmérések szerint a DVR-rel rendelkező előfizetők 70%-a átpörgeti a reklámokat, és az égvilágon semmit sem fog fel belőlük - írja a blogger. De nem a Grashopper nevű virtuális telefontársasággal, amely egy kifejezetten rossz, viszont teljesen átpörgetésbiztos reklámot készített. Hogy mi az ötlet? Mindössze annyi, hogy az animációs filmjükben szereplő szöcskét a kép közepére tették, ahonnan szerencsétlen jószág egy centit sem mozdul, csak a háttér változik mögötte. Így ha a tévénéző át is pörgeti a filmet, a szöcskét és a körülötte változó hátteret így is úgy is látni fogja, vagyis ez lesz az egyetlen reklám a blokkban, amit értelmezni tud - olvasható az Addict blogon. Ha kíváncsi az ötletes reklámra, nézze meg az Addict blogon.
Az Uber vezetési időkorlátot vezet be Budapesten

Az Uber vezetési időkorlátot vezet be Budapesten

Magyar gratulált Orbánnak a csütörtöki interjúhoz, majd vitára hívta

Magyar gratulált Orbánnak a csütörtöki interjúhoz, majd vitára hívta

A Ford ST és RS nevek életben maradhatnak, de csak elektromosként

A Ford ST és RS nevek életben maradhatnak, de csak elektromosként

Egy éve még rajta nevettek az emberek, mostanra a legnagyobbakkal említik egy lapon

Egy éve még rajta nevettek az emberek, mostanra a legnagyobbakkal említik egy lapon