szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Online Marketing blog szerzője bemutatja, miért nem működik Magyarországon az interneten keresztül történő, területi alapú célzott hirdetés.

A kisvállalkozások jelentős része területileg erősen korlátozott helyen működik. A hazai internet felépítése viszont olyan, hogy az azonosításra használt IP címek nem területi alapon kerülnek kiosztásra. Így aztán hiába van ilyen eszköz a Google AdWords-ben, a valóság az, hogy nincs semmi haszna" - írja Berényi Konrád. A részletekért látogasson el az Online Marketing blogra.

Orbán Viktor: „Senki nem akarja kimondani, de ezt a háborút elvesztettük”

Orbán Viktor: „Senki nem akarja kimondani, de ezt a háborút elvesztettük”

Alacsonyabb magyar árakat kapott a VW ID.3 villanyautó

Alacsonyabb magyar árakat kapott a VW ID.3 villanyautó

A Kurdisztáni Munkáspárt bejelentette a feloszlását

A Kurdisztáni Munkáspárt bejelentette a feloszlását

A Király után most a pornófilmes Koviról forgat sorozatot az RTL

A Király után most a pornófilmes Koviról forgat sorozatot az RTL