szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Audi iPad magazinja megmutatja, hogy nem kell mindig bonyolult digitális hirdetésekben gondolkozni. Néha a legegyszerűbb tűnik a legjobbnak - írja a Social Times.

Valószínűleg korábban még soha nem volt olyan eszköz, ami olyan szinten megváltoztatta a hirdetések arculatát, mint ahogy az iPad fogja a nyomtatott sajtó hirdetési lehetőségeit. Ugyanakkor az eddig látott egyik legkreatívabb ötletet valósította meg az Audi - számol be a Social Times.

A legjobb hirdetések egyben a legegyszerűbbek is - írják. Az új brazíliai Audi magazin hirdetése biztos, hogy ezek közé tartozik. A magazinnak vannak iPades publikációi is. A hirdetés rém egyszerű, és mégis nagyon népszerű: aki végigmegy a kis pályán, azt egy ingyenes magazinnal jutalmazzák az App Store-ból.

Audi Magazine Slide Track (Eng) from AlmapBBDO Internet on Vimeo.

Kinevezték az állami lombikrendszer új vezetőjét

Kinevezték az állami lombikrendszer új vezetőjét

Miért hisszük el a hazugságokat? – Dan Ariely viselkedéskutató könyvében találunk magyarázatokat

Miért hisszük el a hazugságokat? – Dan Ariely viselkedéskutató könyvében találunk magyarázatokat

Sky Sports: Carlo Ancelotti hajszálnyira van a brazil válogatott kispadjától

Sky Sports: Carlo Ancelotti hajszálnyira van a brazil válogatott kispadjától

A víziközmű-ágazat aranykoráról beszélt az államtitkár, miközben az eddigi tempóval évszázadokig tartana a hálózat felújítása

A víziközmű-ágazat aranykoráról beszélt az államtitkár, miközben az eddigi tempóval évszázadokig tartana a hálózat felújítása