szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Audi iPad magazinja megmutatja, hogy nem kell mindig bonyolult digitális hirdetésekben gondolkozni. Néha a legegyszerűbb tűnik a legjobbnak - írja a Social Times.

Valószínűleg korábban még soha nem volt olyan eszköz, ami olyan szinten megváltoztatta a hirdetések arculatát, mint ahogy az iPad fogja a nyomtatott sajtó hirdetési lehetőségeit. Ugyanakkor az eddig látott egyik legkreatívabb ötletet valósította meg az Audi - számol be a Social Times.

A legjobb hirdetések egyben a legegyszerűbbek is - írják. Az új brazíliai Audi magazin hirdetése biztos, hogy ezek közé tartozik. A magazinnak vannak iPades publikációi is. A hirdetés rém egyszerű, és mégis nagyon népszerű: aki végigmegy a kis pályán, azt egy ingyenes magazinnal jutalmazzák az App Store-ból.

Audi Magazine Slide Track (Eng) from AlmapBBDO Internet on Vimeo.

Film készül Melania Trumpról

Film készül Melania Trumpról

A kiskereskedelem jó negyedévet zárt, de a lényeg csak most jön az elemzők szerint

A kiskereskedelem jó negyedévet zárt, de a lényeg csak most jön az elemzők szerint

Pressman: „A magyar vezető kormánytisztviselők túl sokáig használták arra a hatalmi pozíciójukat, hogy saját magukat és családjukat gazdagítsák”

Pressman: „A magyar vezető kormánytisztviselők túl sokáig használták arra a hatalmi pozíciójukat, hogy saját magukat és családjukat gazdagítsák”

Most a legmagasabb a megújuló energia aránya Magyarországon, de így is az EU-rangsor alján kullogunk

Most a legmagasabb a megújuló energia aránya Magyarországon, de így is az EU-rangsor alján kullogunk