szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A tegnapi iPad-bejelentés apropója az új termék bemutatása mellett két érdekes pletykával is szolgált: mi az állhat az új logó és az egyszerűsített terméknevek mögött?

Talán a Steve Jobs korszakot lezáró szimbolikus megújulásból kapott újra színes logót az Apple a tegnapi iPad-bejelentésre, de az is lehet, hogy egy átalakuló arculat első lépcsőfoka a szivárványszínre festett alma.

A vállalati filozófia változására enged következtetni az új iPad elnevezése is: a harmadik generációs tábla nem termékszámot kapott, hanem egyszerűen csak "az iPadként" emelhetjük le a boltok polcairól, hasonlóan a többi Apple termékhez.

A változás lehetséges okairól a Webisztán blog bejegyzésében olvashatnak.

Az Amerikai pszicho rendezője nem érti, miért borulnak le a bankárok Patrick Bateman előtt, amikor épp belőlük csinál hülyét

Az Amerikai pszicho rendezője nem érti, miért borulnak le a bankárok Patrick Bateman előtt, amikor épp belőlük csinál hülyét

Négy éve meghalt, de örökre velünk marad Törőcsik Mari

Négy éve meghalt, de örökre velünk marad Törőcsik Mari

Saját közösségi oldalt indíthat az OpenAI, Elon Musknak is odaszúrna vele

Saját közösségi oldalt indíthat az OpenAI, Elon Musknak is odaszúrna vele

Frankfurter Allgemeine-kommentár: A magyarokon múlik, megszabadulnak-e Orbántól, ebbe külföldről nem szabad beleszólni

Frankfurter Allgemeine-kommentár: A magyarokon múlik, megszabadulnak-e Orbántól, ebbe külföldről nem szabad beleszólni