szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A tegnapi iPad-bejelentés apropója az új termék bemutatása mellett két érdekes pletykával is szolgált: mi az állhat az új logó és az egyszerűsített terméknevek mögött?

Talán a Steve Jobs korszakot lezáró szimbolikus megújulásból kapott újra színes logót az Apple a tegnapi iPad-bejelentésre, de az is lehet, hogy egy átalakuló arculat első lépcsőfoka a szivárványszínre festett alma.

A vállalati filozófia változására enged következtetni az új iPad elnevezése is: a harmadik generációs tábla nem termékszámot kapott, hanem egyszerűen csak "az iPadként" emelhetjük le a boltok polcairól, hasonlóan a többi Apple termékhez.

A változás lehetséges okairól a Webisztán blog bejegyzésében olvashatnak.

83 éves a legidősebb ember, aki egyetemre akar járni ősztől

83 éves a legidősebb ember, aki egyetemre akar járni ősztől

Rubio: Megszüntetjük az USAID programjainak 83 százalékát

Rubio: Megszüntetjük az USAID programjainak 83 százalékát

Kurier: Trump fű alatt bevásárol Magyarországon, Albániában és Szerbiában?

Kurier: Trump fű alatt bevásárol Magyarországon, Albániában és Szerbiában?

Itt az eljárás, amely visszanyeri az arany 99,9%-át az e-szemétből

Itt az eljárás, amely visszanyeri az arany 99,9%-át az e-szemétből