szerző:
hvg.hu

Marilyn Monroe-t egy amerikai kozmetikai cég választotta 2015-ös reklámarcának.

Norma Jeane-től Marilyn Monroe-ig. A Max Factor kozmetikai cég ezt az átalakulást helyezi új kampányának középpontjába, ezzel feléleszti a negyvenes évek szexszimbólumát. A 36 évesen elhunyt színész-énekesnő, és Kennedy-üdvöske már 2011-ben is "visszatért", akkoriban a Dior választota reklámarcának.

©

A Max Factor kreatív igazgatója szerint „Marilyn a csábító piros ajkakat, a selymes arcbőrt és a fekete szemhéjtust a 40es évek óta népszerűsíti". Szerinte ezek még mindig dominálnak a szépségiparban, ezért döntöttek úgy, hogy idei reklámplaktájaikon Monroe fog szerepelni.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
A Boeing és a Porsche nevéből összerakható, milyen nagy dobásra készülnek

A Boeing és a Porsche nevéből összerakható, milyen nagy dobásra készülnek

Vett-e kuglert Móricz Zsigmond József Attilának?

Vett-e kuglert Móricz Zsigmond József Attilának?

Többet dolgoztak idén az alkalmi és idénymunkások, mint a korábbi években

Többet dolgoztak idén az alkalmi és idénymunkások, mint a korábbi években

Ez már a jövő: egy robotot majdnem teljesen beborítottak mesterséges bőrrel

Ez már a jövő: egy robotot majdnem teljesen beborítottak mesterséges bőrrel

Radar360: A nap, amikor Borkai kilép a Fideszből

Radar360: A nap, amikor Borkai kilép a Fideszből

Orbán: Mindig megtiszteltetés a magyaroknak, ha Bakuba látogathatnak

Orbán: Mindig megtiszteltetés a magyaroknak, ha Bakuba látogathatnak