Az alsónadrágtendert a Sunspel brit fehérnemű cég nyerte meg, így a kém hazai alsóban mentheti meg a világot. Ádáz szemmel figyeljük majd, felbukkan-e a filmben a nyertes boxeralsó, de vannak ennél sokkal nyilvánvalóbb reklám együttműködések is a Bond-filmekben.
Sokáig egyfajta szabály volt, hogy Bond lehetőleg brit holmikat használjon, aztán Diana hercegnő után ő is „megcsalta” hazáját, és pár évig a hagyományos Aston Martin helyett BMW-t vezetett. Valószínűleg nem a fékezhetetlen hazafias érzés tette lehetővé, hogy visszaüljön egy Aston Martin volánja mögé. Bármennyibe is került az autógyártó számára, megérte, hiszen már a film forgatása során megdöntöttek egy Guinness rekordot: Adam Kirley kaszkadőr pontosan hétszer pörgette meg az autót esés közben.
Az is a Bond sorozat törvényei közé tartozik, hogy James, miután bemutatkozott, kér egy vodka-martinit, "rázva, nem keverve". Ez lehetővé tette egy vodkagyártó jelenlétét is, amely a sorozat történetében Dr. No óta, egyetlen film kivételével a Smirnoff, úgyhogy a minőségre nem panaszkodhatunk. A premier örömére elkészült a bondos vodkareklám is.
A kemény vodka mellett jól megfér a lágyabb sör, a Heineken Bond indíttatású reklámjában a változatosság kedvéért nem kém, hanem kémnő szerepel, Vesper Lyndként Eva Green bájaiban gyönyörködhetünk. Sajnos, a spotban nem sikerült logikát vagy koncepciót felfedeznünk, de jól mutat és kicsit vicces is.
Az ügynökök, legyenek virtuálisak vagy valódiak, nem lehetnek meg mobiltelefon nélkül. A Casino Royale-ban való szereplés lehetőségét most nem a Nokia szerezte meg, holott előszeretettel szerepeltetik készülékeiket a mozivásznon. Különösen emlékezetes volt az autó távirányítóként és ujjlenyomat szkennerként is használható Communicator. Decemberben viszont egy egészen aprócska Sony Ericcson készülék fogja megmenteni a világot.
A Sony Electronics-tól több más Sony termék is bejutott, a luxus kategóriás hordozható Vaio számítógép és társai segítik Bond munkáját. A cég termékei először a Die Another Day című filmben szerepeltek, a Casino Royale apropóján pedig a rajongók meg is vásárolhatják a speciálisan 007 jelzésű, TX és UX sorozatú kütyüket.
Bond órája tradicionálisan Omega, a rajongók hosszasan találgatták, vajon a kollekció mely darabja részesül abban a megtiszteltetésben, hogy a hivatalos Bond óra lehet. Végül, az Omega Seamaster került ki győztesen:
A filmben feltűnik még a Ford legújabb modellje, számos férfiruha darab, ingek, cipők, öltönyök. Állítólag magáért a termék szerepeltetéséért a Bond-filmek producer cége nem kér különösebben sok pénzt, inkább a crossmédia kampányköltésben vélik felfedezni az üdvös hatást, mivel elsődleges céljuk, hogy a jegyárakkal csináljanak minél nagyobb bevétel. Tekintve, hogy a fent felsorolt nagyobb támogató cégek és a film forgalmazója a premierig több mint 100 millió dollárt költöttek promócióra, számításuk valószínűleg beválik.
További termékinformációk a filmmel és szereplőivel kapcsolatban.
Kádár Mónika