szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A hirdetési eszközök közül a legegyszerűbbet, magát a betűt veti be egy kulturális központ népszerűsítésére a düsseldorfi Heine Ház.

Az irodalom és a felolvasó estek népszerűsítésére - plakátok és a televízióban látható reklámfilmek helyett - óriás betűkockákból álló mondatokat helyeztek el a német nagyváros utcáin.

A tízezer euróba kerülő kampány szlogenje: "Végre olyan esték, amikor az ember nem hülyül tovább" - tudható meg egy magyar szakmai magazinból.

A nagy betűkockák előnye, hogy szokatlanok, felhívják a figyelmet az akcióra a közlekedők - azaz a lehető legnagyobb tömeg - körében,  és mindig változtatható a szövegük, elég csak átrakosgatni, azaz más mondatokká alakítani a szlogent.

hvg.hu Kult

"Hülyék vagyunk, de az élet szép, legalábbis tetszetős"

"A Dodó nagyon haverosan hangzik, nem érzek benne semmi eleganciát, fennköltséget, tehát pontosan megfelel a célnak" – beszél sajátos hangulatú képregénycsíkjainak szereplőiről a szerző, Marabu most megjelent könyve kapcsán.

hvg.hu Média

"Száz blogból 95 matt hülyeséget ír"

A Reuters globális hangjai, "hülyeségeket író blogok", félrebillent blogegyensúly - többek között e témák foglalkoztatták médiabloggerünket a héten.

Farkasok és vaddisznók csatáját rögzítette egy kamera Havasrekettyén

Farkasok és vaddisznók csatáját rögzítette egy kamera Havasrekettyén

Tudta, hogy áram és áram között is van különbség?

Tudta, hogy áram és áram között is van különbség?

Egyértelmű üzenet az Orbán-rezsimnek – így ír a világsajtó Rogán Antal szankcionálásáról

Egyértelmű üzenet az Orbán-rezsimnek – így ír a világsajtó Rogán Antal szankcionálásáról

„Kicsit szerényebben álljon az élethez” – zajlik a nyomozás Delhusa Gjon ügyében

„Kicsit szerényebben álljon az élethez” – zajlik a nyomozás Delhusa Gjon ügyében