szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A hirdetési eszközök közül a legegyszerűbbet, magát a betűt veti be egy kulturális központ népszerűsítésére a düsseldorfi Heine Ház.

Az irodalom és a felolvasó estek népszerűsítésére - plakátok és a televízióban látható reklámfilmek helyett - óriás betűkockákból álló mondatokat helyeztek el a német nagyváros utcáin.

A tízezer euróba kerülő kampány szlogenje: "Végre olyan esték, amikor az ember nem hülyül tovább" - tudható meg egy magyar szakmai magazinból.

A nagy betűkockák előnye, hogy szokatlanok, felhívják a figyelmet az akcióra a közlekedők - azaz a lehető legnagyobb tömeg - körében,  és mindig változtatható a szövegük, elég csak átrakosgatni, azaz más mondatokká alakítani a szlogent.

hvg.hu Kult

"Hülyék vagyunk, de az élet szép, legalábbis tetszetős"

"A Dodó nagyon haverosan hangzik, nem érzek benne semmi eleganciát, fennköltséget, tehát pontosan megfelel a célnak" – beszél sajátos hangulatú képregénycsíkjainak szereplőiről a szerző, Marabu most megjelent könyve kapcsán.

hvg.hu Média

"Száz blogból 95 matt hülyeséget ír"

A Reuters globális hangjai, "hülyeségeket író blogok", félrebillent blogegyensúly - többek között e témák foglalkoztatták médiabloggerünket a héten.

Kiújult az Apple és az Epic harca, ismét letölthetetlen a Fortnite az iPhone-okra

Kiújult az Apple és az Epic harca, ismét letölthetetlen a Fortnite az iPhone-okra

170 000 évre elegendő energiaforrás lehet az emberiség lába alatt

170 000 évre elegendő energiaforrás lehet az emberiség lába alatt

Százmilliónál indul a Mercedes-Maybach nyitott luxusa, itt a Monogram-széria

Százmilliónál indul a Mercedes-Maybach nyitott luxusa, itt a Monogram-széria

Huszonhat focipályányi raktárat bérel Vietnámban a Shein Trump vámjai miatt

Huszonhat focipályányi raktárat bérel Vietnámban a Shein Trump vámjai miatt