Tetszett a cikk?

Ellentmondásnak tűnik, mégis az a tendencia, hogy a luxusmárkák igyekeznek minél elérhetőbbé válni mindenki számára és ehhez az egyik legjobb eszközük pont az internet.

Ha meg akarnánk határozni a luxus legfontosabb jellemzőit, az egyik, ami mindenkinek eszébe jutna valószínűleg a minőség mellett az elérhetetlenség lenne. A luxus kevesek kiváltsága, sokan pont ezért is hajlandóak érte sokat fizetni, de ez a tendencia változni látszik. A trend nem újkeletű, pontosan ezért hozott létre számos luxusmárka olcsóbban értékesített almárkákat, ezért gyártanak a nagy divatházak parfümöket és napszemüvegeket, de a gazdasági világválság bizonyos cégeket arra késztetett, hogy minden eddiginél nyitottabban kommunikáljanak. Persze még mindig akadnak olyan brandek, mint például az Hermés, amely egyfajta elefántcsonttoronyba zárkózva éli az életét, de aki több éves előjegyzéses várólistával rendelkezik a legnészerűbb termékeire, annál talán ez érthető is.

A life-style.hu cikkének folytatását ide kattintva olvashatja el.

Karácsony: Tőlem megnézhetnek mindent számlát, csak fejezzék be Budapest kivéreztetését

Karácsony: Tőlem megnézhetnek mindent számlát, csak fejezzék be Budapest kivéreztetését

Munkalátogatást tesz Magyarországon a Boszniában körözött Milorad Dodik

Munkalátogatást tesz Magyarországon a Boszniában körözött Milorad Dodik

Navracsics Tibor: Nem tudom elképzelni, hogy Ferrarit vagy vadászkastélyt vegyek

Navracsics Tibor: Nem tudom elképzelni, hogy Ferrarit vagy vadászkastélyt vegyek

Már a biztonsági öv is mesterséges intelligenciát használ – újra feltalálta saját találmányát a Volvo

Már a biztonsági öv is mesterséges intelligenciát használ – újra feltalálta saját találmányát a Volvo