szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Utazás, sorban állás, tárgyalás, alkudozás, számlarendezés, jegyérvényesítés során sosem tudjuk, vajon az aktuális ügyintéző hogyan bánik majd velünk. Mindannyian éreztük már úgy, hogy legszívesebben felpofoznánk a pult túloldalán flegmán, felsőbbrendűen, udvariatlanul beszélő embert, de ezt a problémát meg is előzhetjük. Teljesen erőszakmentesen.

Örök igazság, hogy ahol emberek dolgoznak, ott sosem lesz tökéletes egyensúly. Mindig lesznek rossz napok, keserű reggelek, unalmas munkahelyek, megfáradt alkalmazottak, hétköznapi idegösszeroppanások. Ez akkor válik rendkívül kellemetlenné, ha éppen utazni indulunk, és egy másik embertől függ a nyugalmunk, kényelmünk, utazásunk, vagy éppen esetleges problémáink megoldása. Utazás közben szinte lehetetlen kikerülni azokat az embereket, akik elvileg minket hivatottak kiszolgálni, de gyakran azt érezzük, ők tesznek szívességet azzal, hogy áldoznak ránk munkaidejükből. Ismerős? Hazánkban ez különösen súlyos népbetegség, de szerencsére egyszerű ötletekkel kikerülhető, vagy legalábbis nagyban csökkenthetjük annak a veszélyét, hogy egy kellemetlen ügyfélszolgálatos elrontsa az egész napunkat.

A cikk folytatását a Travelline oldalán találja, kattintson!

Az azeri légitársaság szerint külső behatás miatt zuhant le az utasszállító repülőgép

Az azeri légitársaság szerint külső behatás miatt zuhant le az utasszállító repülőgép

Daniel Freund: Minden várakozást alulmúlt a magyar EU-elnökség

Daniel Freund: Minden várakozást alulmúlt a magyar EU-elnökség

A magyarok nem számítanak semmi jóra a jövőben?

A magyarok nem számítanak semmi jóra a jövőben?

Zelenszkij: Úgy fest, Putyin arra utasította Ficót, hogy nyisson egy második energiafrontot Ukrajna ellen

Zelenszkij: Úgy fest, Putyin arra utasította Ficót, hogy nyisson egy második energiafrontot Ukrajna ellen