szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A La Senza egy melltartó-kórussal reklámozza alsóneműit karácsonyra: a kosárméretek betűjeleit a kotta hangjaival azonosítják.

A La Senza alsóneműket forgalmaz. A kanadai vállalat a Victoria's Secret legnagyobb konkurrenciája és hirdetéseiben általában híres modellekkel népszerűsíti a termékeit. Az idei karácsonyra mégis valami ötletesebbel szerettek volna előrukkolni: reklámkampányukban hét nőt szólaltatnak meg, mindegyikük szexi alsóneműben, szavak nélkül nyilatkozik a melltartójának kosárméretéről.

 

A melltartó kosárméretének A-tól G-ig terjedő skáláját a reklámban a hangskála megfelelő hangjaival azonosították, a nők pedig egy karácsonyi dalt énekelnek saját méretük kottája szerint.

Bár a felmérések szerint az alsónemű-vásárlók javarészt nők, a La Senza ezzel a hirdetéssel a férfiakat szerette volna megcélozni. A weboldalukon egy interaktív játékkal csigázzák a kedélyeket, ugyanis klikkeléssel egyedi hangzású dalt is komponálhatnak az érdeklődők az ágyon fekvő női mellek hangja és mérete alapján.

Elképzelhető, hogy a kampány kreatívjai a serdülő fiúk általános iskolai cukkolását gondolták tovább, csak épp szebb hangot adva annak csínytevésnek, mikor a cseperedő lányok mellkasát dudának nézik?

Óriási elbocsátásokba kezdett Kelet-Magyarország egyik legnagyobb munkaadója

Óriási elbocsátásokba kezdett Kelet-Magyarország egyik legnagyobb munkaadója

13 millió dollárt kapott egy férfi, aki közel három évtizedig ült ártatlanul börtönben

13 millió dollárt kapott egy férfi, aki közel három évtizedig ült ártatlanul börtönben

Újra feltalálná a féket is a Mercedes az elektromos autók miatt

Újra feltalálná a féket is a Mercedes az elektromos autók miatt

Most nyomjuk el, vagy ne nyomjuk el a negatív gondolatokat?

Most nyomjuk el, vagy ne nyomjuk el a negatív gondolatokat?