Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
A La Senza egy melltartó-kórussal reklámozza alsóneműit karácsonyra: a kosárméretek betűjeleit a kotta hangjaival azonosítják.
A La Senza alsóneműket forgalmaz. A kanadai vállalat a Victoria's Secret legnagyobb konkurrenciája és hirdetéseiben általában híres modellekkel népszerűsíti a termékeit. Az idei karácsonyra mégis valami ötletesebbel szerettek volna előrukkolni: reklámkampányukban hét nőt szólaltatnak meg, mindegyikük szexi alsóneműben, szavak nélkül nyilatkozik a melltartójának kosárméretéről.
A melltartó kosárméretének A-tól G-ig terjedő skáláját a reklámban a hangskála megfelelő hangjaival azonosították, a nők pedig egy karácsonyi dalt énekelnek saját méretük kottája szerint.
Bár a felmérések szerint az alsónemű-vásárlók javarészt nők, a La Senza ezzel a hirdetéssel a férfiakat szerette volna megcélozni. A weboldalukon egy interaktív játékkal csigázzák a kedélyeket, ugyanis klikkeléssel egyedi hangzású dalt is komponálhatnak az érdeklődők az ágyon fekvő női mellek hangja és mérete alapján.
Elképzelhető, hogy a kampány kreatívjai a serdülő fiúk általános iskolai cukkolását gondolták tovább, csak épp szebb hangot adva annak csínytevésnek, mikor a cseperedő lányok mellkasát dudának nézik?
„Orbán Viktor zebraügye nem igényelt eddig állatorvosi konzíliumot” – nyílt levelet kapott a rektor a látogatással kapcsolatban, amire ő szintén nyílt levél formájában reagált.