szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Míg nálunk a szabadtéri reklámokra idén is a fantáziátlanság és az amatőr kivitelezés a jellemző, addig jobb helyeken egészen extrém ötletekkel igyekeznek felkelteni a potenciális vásárlóerő figyelmét. Nem biztos, hogy ezek az ötletek jók is, de mindenképpen figyelemre méltók.

Idehaza Gizi néniről szól a nyár, mert elintézte, lőttek a magas áraknak. Mindez nagyjából a kilencvenes évek elejét idéző grafikai megvalósítással. Nem kell szakembernek lenni ahhoz, hogy tudjuk, Magyarországon nem divat a kreatív reklám. Ezt lehet magyarázni a kicsi és rossz piaccal, vagy az új dolgok befogadására teljesen képtelen közönséggel, ettől még a helyzet az, hogy az árcetlivel kiplakátolt nyers hús, és az ingerküszöböt meg sem közelítő üzenetek merítik ki hazánkban a köztéri hirdetések fogalmát. Más országokban azért próbálkoznak a kreatívok, persze ez nem jelenti feltétlenül azt, hogy jobbat is alkotnának - de legalább elérik a céljukat. Az ember megáll, meghökken, esetleg fel is háborodik, vagy röhög egy kellemeset. Eredetileg ez is lenne a cél - a termék bemutatásán túlmenően persze.

A life-style.hu összegyűjtött három extrém szabadtéri reklámot, amelyeket ide kattintva nézhet meg.

Perlusz László focis mondással foglalta össze az erőltetett tempójú minimálbér-emelést

Perlusz László focis mondással foglalta össze az erőltetett tempójú minimálbér-emelést

Bruttó 2160 forintos órabért ígér a karácsonyi időszak előtt a Primark

Bruttó 2160 forintos órabért ígér a karácsonyi időszak előtt a Primark

Két helyen is elszakadt egy adatkábel Finnország és Svédország között

Két helyen is elszakadt egy adatkábel Finnország és Svédország között

Hét autó tört össze egy figyelmetlen sofőr miatt az M7-esen – videó

Hét autó tört össze egy figyelmetlen sofőr miatt az M7-esen – videó