szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Míg nálunk a szabadtéri reklámokra idén is a fantáziátlanság és az amatőr kivitelezés a jellemző, addig jobb helyeken egészen extrém ötletekkel igyekeznek felkelteni a potenciális vásárlóerő figyelmét. Nem biztos, hogy ezek az ötletek jók is, de mindenképpen figyelemre méltók.

Idehaza Gizi néniről szól a nyár, mert elintézte, lőttek a magas áraknak. Mindez nagyjából a kilencvenes évek elejét idéző grafikai megvalósítással. Nem kell szakembernek lenni ahhoz, hogy tudjuk, Magyarországon nem divat a kreatív reklám. Ezt lehet magyarázni a kicsi és rossz piaccal, vagy az új dolgok befogadására teljesen képtelen közönséggel, ettől még a helyzet az, hogy az árcetlivel kiplakátolt nyers hús, és az ingerküszöböt meg sem közelítő üzenetek merítik ki hazánkban a köztéri hirdetések fogalmát. Más országokban azért próbálkoznak a kreatívok, persze ez nem jelenti feltétlenül azt, hogy jobbat is alkotnának - de legalább elérik a céljukat. Az ember megáll, meghökken, esetleg fel is háborodik, vagy röhög egy kellemeset. Eredetileg ez is lenne a cél - a termék bemutatásán túlmenően persze.

A life-style.hu összegyűjtött három extrém szabadtéri reklámot, amelyeket ide kattintva nézhet meg.

Ha Orbán kitiltaná a "guruló dollárok" elfogadóit, ő és Bayer Zsolt mehetne legelöl

Ha Orbán kitiltaná a "guruló dollárok" elfogadóit, ő és Bayer Zsolt mehetne legelöl

Megérkezett a javítás: már kékhalál nélkül frissíthetők a legújabb Windowsra bizonyos gépek

Megérkezett a javítás: már kékhalál nélkül frissíthetők a legújabb Windowsra bizonyos gépek

2021-ben ígérték meg, idén valóban megtörténhet a Spotify legjelentősebb újítása

2021-ben ígérték meg, idén valóban megtörténhet a Spotify legjelentősebb újítása

A frászt hozhatta az emberekre az Android rendszere: tévesen jelzett egy 5,5-ös földrengést

A frászt hozhatta az emberekre az Android rendszere: tévesen jelzett egy 5,5-ös földrengést