Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Nyáron tele volt a sajtó azzal, hogy elefánttal forgattak egy spanyol reklámfilmet a Kálvin téren. A végeredmény szürreálisabb, mint gondolnánk - írja az Urbanista blog.
Megtalálta a nyáron forgatott elefántos spanyol reklámfilmet az Urbanista blog: a filmecskét egy vakokkal foglalkozó spanyol civil szervezetnek, az ONCE-nek forgatták, amely 2011. november 11-e alkalmából 11 millió eurót, valamint 11-szer egymillió eurót sorsolt ki saját lottójátékában.
Az Algún dia, vagyis "Egy nap" címet viselő reklámfilm az emberek vágyait idézi fel, mikor felteszi a kérdést: hányszor mondtad már, hogy egy napon majd a tenger mellett fogsz élni, több időt töltesz a gyerekeiddel, megismersz más kultúrákat is és elolvasol egy halom könyvet?