szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A londoni ITV társaság épülete nem növesztett melleket, viszont az óriás melltartó annál látványosabb és...

A londoni ITV társaság épülete nem növesztett melleket, viszont az óriás melltartó annál látványosabb és figyelemfelkeltőbb egy jótékonysági kampány esetében.

A Vanish múlt pénteki Wear It Pink című akciója a mellrák elleni küzdelemre próbálta felhívni a figyelmet; ennek részeként helyezte el a Chilisauce reklámügynökség a látványos ambiens hirdetést a tévétársaság épületének oldalán, 30 méterrel a föld felett.

Forrás: copyranter.blogspot.com

A svéd kormány húszmillió koronával támogatja a Szabad Európa fennmaradását

A svéd kormány húszmillió koronával támogatja a Szabad Európa fennmaradását

Számítógép helyett okostelefon: asztali módot kap az Android

Számítógép helyett okostelefon: asztali módot kap az Android

21,5 ezer milliárd forint EU-támogatás érkezett Magyarországra 2004 óta

21,5 ezer milliárd forint EU-támogatás érkezett Magyarországra 2004 óta

A nagy ugrás éve volt a tavalyi a NER egyik kedvenc ingatlanfejlesztőjének

A nagy ugrás éve volt a tavalyi a NER egyik kedvenc ingatlanfejlesztőjének