szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A BDO Magyarország szerdán közölte felmérésük eredményét.

A BDO Magyarország szerdán közölte felmérésük eredményét. Eszerint a vidéki szállodákban a weben át regisztrált vendégéjszakák száma az elmúlt három évben folyamatosan nőtt, és miközben az összes vendégéjszaka szám 2009-ben jelentősen visszaesett, az online foglalások területén a növekedés töretlen maradt.

A felmérés alapján a cégek megállapították, hogy a saját szállodai honlapok napi átlagos látogatószámai együtt nőttek a kategóriákkal: 3 csillagosoknál naponta 101 fő, a 4 csillagosoknál naponta 428 fő, míg az 5 csillagos szegmensben naponta 875 fő volt ez az érték. A szakemberek szerint mindez annak köszönhető, hogy minél magasabb színvonalú egy szálloda, annál hamarabb ismeri fel az online szegmens jelentőségét, a saját weboldal kiemelt szerepét.

A felmérés alapján egyébként a legfontosabb közvetítő az összesített sorrendben a booking.com lett, míg a második a szallas.hu.

Máshogy fognak szólni a Samsung tévék

Máshogy fognak szólni a Samsung tévék

Orbán indiai csodadoktor kalauzánál 2 millió is lehet egy tisztítókúra, mégis milliárdos veszteséget halmozott fel a cége

Orbán indiai csodadoktor kalauzánál 2 millió is lehet egy tisztítókúra, mégis milliárdos veszteséget halmozott fel a cége

Tévhit, hogy agyunknak csak a 10 százalékát használjuk. De akkor mekkora részét?

Tévhit, hogy agyunknak csak a 10 százalékát használjuk. De akkor mekkora részét?

Film készül Melania Trumpról

Film készül Melania Trumpról