szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A BDO Magyarország szerdán közölte felmérésük eredményét.

A BDO Magyarország szerdán közölte felmérésük eredményét. Eszerint a vidéki szállodákban a weben át regisztrált vendégéjszakák száma az elmúlt három évben folyamatosan nőtt, és miközben az összes vendégéjszaka szám 2009-ben jelentősen visszaesett, az online foglalások területén a növekedés töretlen maradt.

A felmérés alapján a cégek megállapították, hogy a saját szállodai honlapok napi átlagos látogatószámai együtt nőttek a kategóriákkal: 3 csillagosoknál naponta 101 fő, a 4 csillagosoknál naponta 428 fő, míg az 5 csillagos szegmensben naponta 875 fő volt ez az érték. A szakemberek szerint mindez annak köszönhető, hogy minél magasabb színvonalú egy szálloda, annál hamarabb ismeri fel az online szegmens jelentőségét, a saját weboldal kiemelt szerepét.

A felmérés alapján egyébként a legfontosabb közvetítő az összesített sorrendben a booking.com lett, míg a második a szallas.hu.

Már egészségbiztosítás és nyugdíj is jár a prostituáltaknak Belgiumban

Már egészségbiztosítás és nyugdíj is jár a prostituáltaknak Belgiumban

Elloptak 2500 pitét Angliában, a séf a tolvajokat kérleli, hogy adják az ételt a szegényeknek

Elloptak 2500 pitét Angliában, a séf a tolvajokat kérleli, hogy adják az ételt a szegényeknek

Áttörést értek el japán kutatók, hatékonyabban lehet napfénnyel hidrogént gyártani

Áttörést értek el japán kutatók, hatékonyabban lehet napfénnyel hidrogént gyártani

Megírja ön helyett a szöveget, sőt, akár be is vásárol: jön a teljesen új böngésző – videó

Megírja ön helyett a szöveget, sőt, akár be is vásárol: jön a teljesen új böngésző – videó