szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A BDO Magyarország szerdán közölte felmérésük eredményét.

A BDO Magyarország szerdán közölte felmérésük eredményét. Eszerint a vidéki szállodákban a weben át regisztrált vendégéjszakák száma az elmúlt három évben folyamatosan nőtt, és miközben az összes vendégéjszaka szám 2009-ben jelentősen visszaesett, az online foglalások területén a növekedés töretlen maradt.

A felmérés alapján a cégek megállapították, hogy a saját szállodai honlapok napi átlagos látogatószámai együtt nőttek a kategóriákkal: 3 csillagosoknál naponta 101 fő, a 4 csillagosoknál naponta 428 fő, míg az 5 csillagos szegmensben naponta 875 fő volt ez az érték. A szakemberek szerint mindez annak köszönhető, hogy minél magasabb színvonalú egy szálloda, annál hamarabb ismeri fel az online szegmens jelentőségét, a saját weboldal kiemelt szerepét.

A felmérés alapján egyébként a legfontosabb közvetítő az összesített sorrendben a booking.com lett, míg a második a szallas.hu.

Véget ért a Brexit óta tartó vita: megszűnik a határellenőrzés Gibraltár és Spanyolország között

Véget ért a Brexit óta tartó vita: megszűnik a határellenőrzés Gibraltár és Spanyolország között

Újabb részletek derültek ki Orbán Áron körének vízumbizniszéről

Újabb részletek derültek ki Orbán Áron körének vízumbizniszéről

Nem iszik szombat esténként whiskyt, mégis jobban ért hozzá az MI

Nem iszik szombat esténként whiskyt, mégis jobban ért hozzá az MI

Orbán a migráció ellen szónokolt, miközben 6000 fős francia hallgatósága perui húsos batyut és magrebi kolbászt evett a sör mellé

Orbán a migráció ellen szónokolt, miközben 6000 fős francia hallgatósága perui húsos batyut és magrebi kolbászt evett a sör mellé