szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A GfK Hungária felmérése azt mutatja, igencsak lusták vagyunk, ha shoppingolásról vagy nagybevásárlásról van szó.

A GfK Hungária felmérése azt mutatja, igencsak lusták vagyunk, ha shoppingolásról vagy nagybevásárlásról van szó. Az eredmények ugyanis azt mutatják, a magyar vásárlók többsége nem hajlandó 30 percnél többet utazni egy bevásárlóközpontba.

mozgólépcsőzés a Corvin Plázában

Kicsivel pontosabban: a vásárlók 42 százaléka nem hajlandó 15 percnél többet utazni egy bevásárlóközpontba, további 41 százalékuk maximum 15-30 percet utazna, s csak 17 százalékot tesz ki azok aránya, akik hajlandók lennének akár 30 percnél hosszabb utat is megtenni azért, hogy egy számukra ideális bevásárlóközpontban vásároljanak.

Az utazási hajlandóság mértéke a legidősebbek körében a legalacsonyabb. Az átlagosnál többet utaznának a nők, illetve azok, akik ritkán keresnek fel a plázákat - áll a közleményben. A GfK a magyarországi bevásárló helyek látogatottságát felmérő tanulmányban az ideális bevásárlóközpont jellemzőit vizsgálta a 15-69 éves lakosság körében, ezer fős reprezentatív minta alapján, még júliusban.

A Bayraktar drónok gyártója vette meg a Piaggio repülőgépgyártót

A Bayraktar drónok gyártója vette meg a Piaggio repülőgépgyártót

Mától ezeket nem lehet forgalomba hozni az Európai Unióban

Mától ezeket nem lehet forgalomba hozni az Európai Unióban

Felkérték a Máltai Szeretetszolgálat új elnökét

Felkérték a Máltai Szeretetszolgálat új elnökét

Zelenszkij: Az oroszok néha kivégzik az észak-koreai bajtársaikat

Zelenszkij: Az oroszok néha kivégzik az észak-koreai bajtársaikat