szerző:
life-style.hu

A GfK Hungária felmérése azt mutatja, igencsak lusták vagyunk, ha shoppingolásról vagy nagybevásárlásról van szó.

A GfK Hungária felmérése azt mutatja, igencsak lusták vagyunk, ha shoppingolásról vagy nagybevásárlásról van szó. Az eredmények ugyanis azt mutatják, a magyar vásárlók többsége nem hajlandó 30 percnél többet utazni egy bevásárlóközpontba.

mozgólépcsőzés a Corvin Plázában
©

Kicsivel pontosabban: a vásárlók 42 százaléka nem hajlandó 15 percnél többet utazni egy bevásárlóközpontba, további 41 százalékuk maximum 15-30 percet utazna, s csak 17 százalékot tesz ki azok aránya, akik hajlandók lennének akár 30 percnél hosszabb utat is megtenni azért, hogy egy számukra ideális bevásárlóközpontban vásároljanak.

Az utazási hajlandóság mértéke a legidősebbek körében a legalacsonyabb. Az átlagosnál többet utaznának a nők, illetve azok, akik ritkán keresnek fel a plázákat - áll a közleményben. A GfK a magyarországi bevásárló helyek látogatottságát felmérő tanulmányban az ideális bevásárlóközpont jellemzőit vizsgálta a 15-69 éves lakosság körében, ezer fős reprezentatív minta alapján, még júliusban.

Rossz idők várnak Orbán Viktorra, ha teljesül Manfred Weber 12 pontja

Rossz idők várnak Orbán Viktorra, ha teljesül Manfred Weber 12 pontja

Putyin orosz hibrid luxuslimuzinja ledobta a tetejét – videó

Putyin orosz hibrid luxuslimuzinja ledobta a tetejét – videó

Ezért babonázza meg a vörös rúzs a férfiakat

Ezért babonázza meg a vörös rúzs a férfiakat

A vb nyitánya előtt maradt kapitány nélkül a hokiválogatott

A vb nyitánya előtt maradt kapitány nélkül a hokiválogatott

Vannak helyzetek, amikor nem szabad elfogadni az adóbevallást, amit a NAV kínál

Vannak helyzetek, amikor nem szabad elfogadni az adóbevallást, amit a NAV kínál

Csak a magyaroknak van diplomata-Teslája az USA-ban

Csak a magyaroknak van diplomata-Teslája az USA-ban