Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Nem vagyunk hajlandóak 30 percnél többet utazni egy plázáért
szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?
A GfK Hungária felmérése azt mutatja, igencsak lusták vagyunk, ha shoppingolásról vagy nagybevásárlásról van szó.
A GfK Hungária felmérése azt mutatja, igencsak lusták vagyunk, ha shoppingolásról vagy nagybevásárlásról van szó. Az eredmények ugyanis azt mutatják, a magyar vásárlók többsége nem hajlandó 30 percnél többet utazni egy bevásárlóközpontba.
Kicsivel pontosabban: a vásárlók 42 százaléka nem hajlandó 15 percnél többet utazni egy bevásárlóközpontba, további 41 százalékuk maximum 15-30 percet utazna, s csak 17 százalékot tesz ki azok aránya, akik hajlandók lennének akár 30 percnél hosszabb utat is megtenni azért, hogy egy számukra ideális bevásárlóközpontban vásároljanak.
Az utazási hajlandóság mértéke a legidősebbek körében a legalacsonyabb. Az átlagosnál többet utaznának a nők, illetve azok, akik ritkán keresnek fel a plázákat - áll a közleményben. A GfK a magyarországi bevásárló helyek látogatottságát felmérő tanulmányban az ideális bevásárlóközpont jellemzőit vizsgálta a 15-69 éves lakosság körében, ezer fős reprezentatív minta alapján, még júliusban.