szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Érdekes kampánnyal rukkolt elő a szöuli United Kiss reklámügynökség: az utcán található szemeteskukák aljára egy...

Érdekes kampánnyal rukkolt elő a szöuli United Kiss reklámügynökség: az utcán található szemeteskukák aljára egy kolduló afrikai kisfiú képét ragasztották fel, akinek kezei a kukát nyitó, lábbal lenyomható pedálon helyezkednek el.

A kampány alapgondolata, hogy Dél-Korea évi átlag 37 milliárd dollárnyi élelmiszert pazarol el, mely összeg 30 millió gyereket menthetne Afrikában az éhhaláltól. A mechanizmus a következő: az adott személynek bűntudata támad, mivel egy afrikai kisfiú kezére lép, miközben valamilyen élelmiszert dob ki (fölöslegesen), és így talán adakozni is hajlandó lesz az ügy érdekében. Forrás: http://adsoftheworld.com

Két sörösdobozzal a gyorshajtók ellen – a Balatonnál fotózták ezt a barkácstraffipaxot

Két sörösdobozzal a gyorshajtók ellen – a Balatonnál fotózták ezt a barkácstraffipaxot

Kevesen csaphatnak le a McLaren kőkemény új sportkocsijára

Kevesen csaphatnak le a McLaren kőkemény új sportkocsijára

Hátrányos helyzetűek segítésére fogtak össze a magánegészségügyben

Hátrányos helyzetűek segítésére fogtak össze a magánegészségügyben

Ismét a Nemzeti Közszolgálati Egyetemen adott elő a holokauszttagadó volt iráni elnök

Ismét a Nemzeti Közszolgálati Egyetemen adott elő a holokauszttagadó volt iráni elnök