szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Érdekes kampánnyal rukkolt elő a szöuli United Kiss reklámügynökség: az utcán található szemeteskukák aljára egy...

Érdekes kampánnyal rukkolt elő a szöuli United Kiss reklámügynökség: az utcán található szemeteskukák aljára egy kolduló afrikai kisfiú képét ragasztották fel, akinek kezei a kukát nyitó, lábbal lenyomható pedálon helyezkednek el.

A kampány alapgondolata, hogy Dél-Korea évi átlag 37 milliárd dollárnyi élelmiszert pazarol el, mely összeg 30 millió gyereket menthetne Afrikában az éhhaláltól. A mechanizmus a következő: az adott személynek bűntudata támad, mivel egy afrikai kisfiú kezére lép, miközben valamilyen élelmiszert dob ki (fölöslegesen), és így talán adakozni is hajlandó lesz az ügy érdekében. Forrás: http://adsoftheworld.com

„Elájult, és akkor jött rá, hogy valami nem stimmel” – Kösz, jól: kiégés és stressz a magyar munkahelyeken

„Elájult, és akkor jött rá, hogy valami nem stimmel” – Kösz, jól: kiégés és stressz a magyar munkahelyeken

A profizmus és a közvetlenség nem zárja ki egymást

A profizmus és a közvetlenség nem zárja ki egymást

Egy fülbe tett mikrofon adhat esélyt egy jobb életre több millió embernek

Egy fülbe tett mikrofon adhat esélyt egy jobb életre több millió embernek

A Nyugat eredményesen kerülgeti a Putyin által húzott vörös vonalakat

A Nyugat eredményesen kerülgeti a Putyin által húzott vörös vonalakat