szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Érdekes kampánnyal rukkolt elő a szöuli United Kiss reklámügynökség: az utcán található szemeteskukák aljára egy...

Érdekes kampánnyal rukkolt elő a szöuli United Kiss reklámügynökség: az utcán található szemeteskukák aljára egy kolduló afrikai kisfiú képét ragasztották fel, akinek kezei a kukát nyitó, lábbal lenyomható pedálon helyezkednek el.

A kampány alapgondolata, hogy Dél-Korea évi átlag 37 milliárd dollárnyi élelmiszert pazarol el, mely összeg 30 millió gyereket menthetne Afrikában az éhhaláltól. A mechanizmus a következő: az adott személynek bűntudata támad, mivel egy afrikai kisfiú kezére lép, miközben valamilyen élelmiszert dob ki (fölöslegesen), és így talán adakozni is hajlandó lesz az ügy érdekében. Forrás: http://adsoftheworld.com

Szemkápráztató gigantikus felnikkel debütált a legújabb biturbó V8-as Range Rover

Szemkápráztató gigantikus felnikkel debütált a legújabb biturbó V8-as Range Rover

Az EU visszavág Trumpnak, ikonikus amerikai termékekre vet ki vámokat

Az EU visszavág Trumpnak, ikonikus amerikai termékekre vet ki vámokat

A Kreml szerint Georgescu nélkül nem legitim a román elnökválasztás

A Kreml szerint Georgescu nélkül nem legitim a román elnökválasztás

A határon túliakon csattanhat Orbánék ostora

A határon túliakon csattanhat Orbánék ostora