Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Érdekes kampánnyal rukkolt elő a szöuli United Kiss reklámügynökség: az utcán található szemeteskukák aljára egy...
Érdekes kampánnyal rukkolt elő a szöuli United Kiss reklámügynökség: az utcán található szemeteskukák aljára egy kolduló afrikai kisfiú képét ragasztották fel, akinek kezei a kukát nyitó, lábbal lenyomható pedálon helyezkednek el.
A kampány alapgondolata, hogy Dél-Korea évi átlag 37 milliárd dollárnyi élelmiszert pazarol el, mely összeg 30 millió gyereket menthetne Afrikában az éhhaláltól. A mechanizmus a következő: az adott személynek bűntudata támad, mivel egy afrikai kisfiú kezére lép, miközben valamilyen élelmiszert dob ki (fölöslegesen), és így talán adakozni is hajlandó lesz az ügy érdekében. Forrás: http://adsoftheworld.com