szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Érdekes kampánnyal rukkolt elő a szöuli United Kiss reklámügynökség: az utcán található szemeteskukák aljára egy...

Érdekes kampánnyal rukkolt elő a szöuli United Kiss reklámügynökség: az utcán található szemeteskukák aljára egy kolduló afrikai kisfiú képét ragasztották fel, akinek kezei a kukát nyitó, lábbal lenyomható pedálon helyezkednek el.

A kampány alapgondolata, hogy Dél-Korea évi átlag 37 milliárd dollárnyi élelmiszert pazarol el, mely összeg 30 millió gyereket menthetne Afrikában az éhhaláltól. A mechanizmus a következő: az adott személynek bűntudata támad, mivel egy afrikai kisfiú kezére lép, miközben valamilyen élelmiszert dob ki (fölöslegesen), és így talán adakozni is hajlandó lesz az ügy érdekében. Forrás: http://adsoftheworld.com

Váratlanul lefejezték a nemzeti felszámolócéget

Váratlanul lefejezték a nemzeti felszámolócéget

Kitömött állatok és kitömött NER-vadászok – képeken Semjén, Mészáros, Bayer és a gidák

Kitömött állatok és kitömött NER-vadászok – képeken Semjén, Mészáros, Bayer és a gidák

Hivatalos, hogy lesz még egy utolsó Black Sabbath-koncert

Hivatalos, hogy lesz még egy utolsó Black Sabbath-koncert

Bocsánatot kért a rendőrség, amiért méltatlanul kommunikáltak a meggyilkolt japán nő ügyében

Bocsánatot kért a rendőrség, amiért méltatlanul kommunikáltak a meggyilkolt japán nő ügyében