szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az üdítő az első kereskedelmi márka, melynek facebookos tábora meghaladja az 50 millió fős lélektani határt.

Az 50 milliós rajongói szám elérésének alkalmából a Coca-Cola új alkalamzást tett ki Facebookjára, ebben olyan ötleteket várnak, melyekkel a hatalmas, 50 milliós közösségi energiája a világ jobbítására fordítható.
AP
A Coca-Cola utáni legnépszerűbb kereskedelmi márkák, a Disney, a Converse és a Starbuck 40 millió rajongónál kisebb bázissal rendelkeznek Facebookon - írja a Mashable. A nagy rivális Pepsi 9 milliónál sem tart.

A sztárok környékén kicsit erősebb a helyzet: Eminem nemrég érte el a 60 millió rajongót, de a lélektani határt azóta Rihannának is sikerült átlépnie.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!