szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Néhány felhasználó számára már elérhetővé tette a Facebook annak az új dizájnnak az alapjait, melyet a következő év(ek)ben terveznek bevezetni.

Az utóbbi évek egyik legnagyobb átalakulásán megy át a Facebook. A változás nem a céget, hanem magát a közösségi oldalt érinti: novemberben kiderült, hogy új logót kap, október közepén pedig az, hogy a közösségi oldal felhasználói felülete is megváltozik majd. Lényegében annyira, hogy szinte rá sem lehet majd ismerni – illetve az asztali számítógépes oldal inkább úgy néz majd ki, mint most a telefonos felület.

A CNet szerint a 2020-as évet most ez utóbbi változással indítja el a Facebook. Jelenleg a felhasználók egy kis százaléka érheti el az újdonságot, hogy teszteljék azt. A közösségi oldal egy felugró ablakban kérdezi meg minden érintettől, hogy volna-e kedvük a kipróbálni az új kinézetet.

©

Az eddig látott képek alapján az új dizájn letisztultabb és sokkal élénkebb színeket használ, mint eddig. Ráadásul integrálták bele a sötét módot is, így akár ilyen formában is pörgethetjük majd benne a kontenteket. Aki kipróbálja, az visszajelzést küldhet a Facebook számára a tapasztalatokról, hogy szükség esetén finomhangolni tudják a megjelenést.

A CNet úgy tudja, a Facebook még tavasz előtt lehetővé teheti, hogy még több felhasználó próbálhassa ki a megváltozott dizájnt.

Ha értesülni szeretne a Facebook megújulásáról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!