szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ma már talán viccesnek tűnő 1993-as reklámot kotort elő archívumából és tett közzé a Facebookon a Mol, amely a korábbi Áfor átalakulását hivatott promotálni. A dizájnváltásról készült film elkészítésének idején még láthatóan nem állt rendelkezésre a mai digitális technológia.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Az új egészségvallás a marhafaggyú – kár, hogy a tudomány mást mond

Az új egészségvallás a marhafaggyú – kár, hogy a tudomány mást mond

Rácz András elvinné Ukrajnába a Magyar Nemzet publicistáját, aki a bucsai mészárlásról mint színjátékról írt

Rácz András elvinné Ukrajnába a Magyar Nemzet publicistáját, aki a bucsai mészárlásról mint színjátékról írt

Öt év után elkezdték felépíteni a kikötőt, amit Magyarország vásárolt Triesztben

Öt év után elkezdték felépíteni a kikötőt, amit Magyarország vásárolt Triesztben

Már nem csak járatokat indít Budapestre a legnagyobb kínai magán-légitársaság

Már nem csak járatokat indít Budapestre a legnagyobb kínai magán-légitársaság