szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ma már talán viccesnek tűnő 1993-as reklámot kotort elő archívumából és tett közzé a Facebookon a Mol, amely a korábbi Áfor átalakulását hivatott promotálni. A dizájnváltásról készült film elkészítésének idején még láthatóan nem állt rendelkezésre a mai digitális technológia.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Műalkotásnak beillő kézi váltóval támad a legújabb analóg olasz sportkocsi

Műalkotásnak beillő kézi váltóval támad a legújabb analóg olasz sportkocsi

A könnyen pucolható főtt tojás titka

A könnyen pucolható főtt tojás titka

Ilyen az, amikor 585 lóerő jelenti a belépőszintet az Audinál

Ilyen az, amikor 585 lóerő jelenti a belépőszintet az Audinál

Kiderült, milyen hatással van az emberre az 5G

Kiderült, milyen hatással van az emberre az 5G