Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"55ca870d-2fde-4b15-bb27-ba212d1841f5","c_author":"MTI","category":"gazdasag","description":"Idén 2,1 millió tonna nyersolaj érkezhet a Janaf vezetékrendszerén keresztül.","shortLead":"Idén 2,1 millió tonna nyersolaj érkezhet a Janaf vezetékrendszerén keresztül.","id":"20250226_mol-horvatorszag-adria-koolajvezetek-janaf-megallapodas","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/55ca870d-2fde-4b15-bb27-ba212d1841f5.jpg","index":0,"item":"985bc5d7-0e16-46f5-a2ec-a72fbebdb503","keywords":null,"link":"/gazdasag/20250226_mol-horvatorszag-adria-koolajvezetek-janaf-megallapodas","timestamp":"2025. február. 26. 21:11","title":"Sajnálkozva számolt be a Mol a horvát olajmegállapodásról","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"3f24ec15-7dac-40d2-b342-24d940e80531","c_author":"Szabó Yvette","category":"360","description":"Új tagok a Hunguest láncában.","shortLead":"Új tagok a Hunguest láncában.","id":"20250227_hvg-uj-tagok-meszaros-hotellancaban-hunguest-bdpst","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/3f24ec15-7dac-40d2-b342-24d940e80531.jpg","index":0,"item":"e1fcf7c3-fdd1-4e88-acd4-a44d3dc0faa0","keywords":null,"link":"/360/20250227_hvg-uj-tagok-meszaros-hotellancaban-hunguest-bdpst","timestamp":"2025. február. 27. 06:00","title":"Mészáros Lőrinc ahol tud, segít, most épp Tiborcz veszteséges hoteljének","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"8e9625be-8c91-46e6-be63-369154891abb","c_author":"HVG","category":"cegauto","description":"A Stellantis konszern sportos olasz márkája nehéz időket él át mostanság.","shortLead":"A Stellantis konszern sportos olasz márkája nehéz időket él át mostanság.","id":"20250227_beszakadtak-a-maserati-eladasok","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/8e9625be-8c91-46e6-be63-369154891abb.jpg","index":0,"item":"c1fedfd5-957b-425f-8b3e-402d8a498077","keywords":null,"link":"/cegauto/20250227_beszakadtak-a-maserati-eladasok","timestamp":"2025. február. 27. 07:59","title":"Beszakadtak a Maserati-eladások","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"2da67a3c-0c54-4631-baf6-06aab47403c0","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"Az Imperial College London kutatója, José Penadés először úgy gondolta, hogy a Google mesterséges intelligenciája ellophatta a szakember csapatának kutatási eredményét, de úgy tűnik, nem ez a helyzet.","shortLead":"Az Imperial College London kutatója, José Penadés először úgy gondolta, hogy a Google mesterséges intelligenciája...","id":"20250226_google-gemini-tudomanyos-kutatas-szuperbakteriumok","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/2da67a3c-0c54-4631-baf6-06aab47403c0.jpg","index":0,"item":"a6410dc6-94ac-484c-ae24-7caa2c62f012","keywords":null,"link":"/tudomany/20250226_google-gemini-tudomanyos-kutatas-szuperbakteriumok","timestamp":"2025. február. 26. 13:03","title":"10 éven át kutatták a tudósok a baktériumokat, a mesterséges intelligencia 48 óra alatt ugyanarra az eredményre jutott","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"d0799b0c-14d3-4081-90ab-dd11d346d3ea","c_author":"4iG Informatikai Zrt. ","category":"brandchannel","description":"A Bizottság döntése alapján 2025 januárjában megkezdődött a Közös Európai Mezőgazdasági Adattér (Common European Agricultural Data Space – CEADS) létrehozása. A CEADS célja egy európai keretrendszer kialakítása, amely biztonságos, átlátható és felelősségteljes módon könnyíti meg az adatok megosztását, feldolgozását és elemzését. Alapvető eszközként szolgál majd az ágazat digitális és zöld átállásának felgyorsításához, az adminisztratív terhek csökkentéséhez, valamint a mesterségesintelligencia-eszközök alkalmazásának megalapozásához.","shortLead":"A Bizottság döntése alapján 2025 januárjában megkezdődött a Közös Európai Mezőgazdasági Adattér (Common European...","id":"20250220_4iG_Kozos-Europai-Mezogazdasagi-Adatter","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/d0799b0c-14d3-4081-90ab-dd11d346d3ea.jpg","index":0,"item":"35c13be9-df34-4cd2-aa1b-0979ab98aa69","keywords":null,"link":"/brandchannel/20250220_4iG_Kozos-Europai-Mezogazdasagi-Adatter","timestamp":"2025. február. 27. 07:30","title":"Közös Európai Mezőgazdasági Adattér","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":true,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":true,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":"4iG Group","c_partnerlogo":"2b533719-cdbe-4980-9b60-a426eaa5e8d5","c_partnertag":""},{"available":true,"c_guid":"4afdf09d-95ef-4a54-9542-32158b4fd867","c_author":"HVG","category":"cegauto","description":"A gyalogos felfigyelt az érkező veszélyre, és reagált is. ","shortLead":"A gyalogos felfigyelt az érkező veszélyre, és reagált is. ","id":"20250227_gyalogos-skoda-piruett-video","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/4afdf09d-95ef-4a54-9542-32158b4fd867.jpg","index":0,"item":"867876c5-39ef-4d26-a7ef-539a011dbc73","keywords":null,"link":"/cegauto/20250227_gyalogos-skoda-piruett-video","timestamp":"2025. február. 27. 14:03","title":"Piruettel érkezett meg a zebrához a Skoda, kis híján elcsapott egy gyalogost – videó","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"0566f0bf-2754-4370-816b-b5f6b1b69dbd","c_author":"HVG","category":"itthon","description":"A tető szigetelésén dolgoztak, amikor a tragédia történt.","shortLead":"A tető szigetelésén dolgoztak, amikor a tragédia történt.","id":"20250226_lezuhant-munkas-miskolc-panelhaz-teto","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/0566f0bf-2754-4370-816b-b5f6b1b69dbd.jpg","index":0,"item":"175e5f95-bdd9-4f22-8d58-9fecd0765eb0","keywords":null,"link":"/itthon/20250226_lezuhant-munkas-miskolc-panelhaz-teto","timestamp":"2025. február. 26. 15:46","title":"Lezuhant egy munkás Miskolcon egy panelház tetejéről","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"869fb0f7-9135-45e9-8f78-2ac621eb9a58","c_author":"HVG","category":"vilag","description":"Épp egy profi ökölvívó megölése ügyében zajlott tárgyalás.","shortLead":"Épp egy profi ökölvívó megölése ügyében zajlott tárgyalás.","id":"20250226_nemetorszag-bielefeld-birosag-lovoldozes","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/869fb0f7-9135-45e9-8f78-2ac621eb9a58.jpg","index":0,"item":"336c2c0b-027f-499a-9dca-f6796d37857a","keywords":null,"link":"/vilag/20250226_nemetorszag-bielefeld-birosag-lovoldozes","timestamp":"2025. február. 26. 15:04","title":"Lövöldözés volt egy németországi bíróság épülete előtt","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
Állítólag sokat dolgoztak a német mérnökök, hogy opelesítsék a koreai Captiva édes testvérét. A műtét sikerült, a kocsinak valóban Opel szaga van, de nagy benzines motorja nem győzött meg. 150 lovas dízelben az igazi.
Az Opel új büszkesége, az Antara fontos feladatot kapott: töltse ki tartalommal azt az űrt, amit a néhai Frontera hagyott maga után. A terepjáró képesség mellett azóta a kényelem és a praktikum is fontos szemponttá vált az SUV-piacon, így az Antarát kiéhezett, de kritikus tömeg várta európai premierjén. Az összerakás minősége, a technikai tartalom és a biztonság mérföldekkel megelőzi elődjét. Benn ülve nem éreztem magam alárendelve a többi német vasnak, az X5-nek, az ML-nek vagy éppen a Touaregnek. Kisebb, de sokkal finomabb, érzékibb azoknál. Bár a Captiva előbb jött a piacra a dizájn elfeledteti a rokonságot, az Antara még ha koreai is, nagyon Opel. Állítólag fél évet dolgoztak azon, hogy az interiőrnek Opel szaga legyen. Sikerült.
Az autó tetszetős, kifejezetten szépnek találtam, hamiskás, bohókás, nőies mosollyal fogadott. Kényelme pazar, a bőrülések jól tartanak, elektromosan állíthatók, hatlemezes hifije átlagos minőségben szól, a Cosmo felszereltséghez járt még tempomat, xenon-fényszóró, ülésfűtés, elektromos ülések, ablakok, tükrök, beépíthető telefon. Mindaddig elismerően bólogatunk a felsorolt alapáras extrákon, amíg nem szembesülünk az autó árával. Közel 12 millió forintot kell kifizetnünk ezért a szépséges és benzines monstrumért. Már csak ezért is jobb választás a 150 lovas dízel, amit 8,841 millióért kínálnak. A legolcsóbb Antara 2,4-es benzines, 140 lovas, ára 7,599 millió forint.
A kétszázhuszonhét lóerő ellenére halványan mozgatja a V6-os ezt a nagy testet. Padlógázzal nem csap hátba a fizika, nem dübörög fel az acél, és kis emelkedőn, autópálya-felhajtón alig férünk be egy Sziszifuszként fújtató negyventonnás kamion elé. Nem gyorsul jól az Antara. Ha már lendületbe jött, akkor kényelmesen tartja a tempót, 160-nal is könnyedén cirkál, de addig bajban van. Korábban ezt a motort más autóban nem próbáltam, nem tudom miért ilyen vérszegény. A Cadillac 3,6-osa élt a kezem alatt, az Antara 3,2-ese csak hervadt.
De nem is a száguldásra találták ki ezt az autót, hanem családi és céges használatra. Érdekes, hogy míg a testvér Captiva kapható hétszemélyes kivitelben, az Antara nem. Praktikumból jól vizsgázik az autó: pohártartóból, tárolóból, rögzítő fülből van elég, a csomagtartó méretes, a pótkerék környékén is van hely az apróságoknak.
Mérföldkő a magyar autóipar történetében az első itthon gyártott autó, az az Opel Astra, amely a General Motors szentgotthárdi gyárában 1992. március 13-án, pénteken gördült le a gyártósor végén.
Az új Opel GT-t jutalmazták a Genfi Autószalonon az Év Kabriója címmel. Az Opel Speedster (2000), az Opel Tigra (2004) után a GT a harmadik Opel-kabrió, amely kiérdemelte az 1994-ben alapított nemzetközi díjat.
Ha nyár, akkor kabrió, ha kabrió, akkor Opelt Astra Twintop. Ilyen egyszerű. Az Astra TT sokkal több, mint egy Astra, több mint egy Opel, a márka színe-java.
Az Opel az örkényi Euroringen nemzetközi sajtónapon mutatta be mire a legbüszkébb ma. Lehetett vadulni az OPC-családdal, hegyet mászni az Antarával és országot járni az új GT-vel.
Megtévesztő rádiós reklámok miatt húszmillió forintos bírságot szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az Opel személyautók hazai forgalmazójára – értesült a HavariaPress.