szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Közel jár a hárommilliós megtekintéshez a YouTube-on az új Fiat 500L reklámjának szoció rapje.

Egy fiatal anyuka mindennapjait tette közzé a Fiat az új 500L promóciójában. A jelenetben nem direkt módon szajkózzák a termék előnyeit, hanem egy háromgyerekes anyuka sorolja hogyan változott meg a teste, az igényei és a lehetőségei, amióta más a fontossági sorrend. Sajnos csak angolul tudóknak.

Persze a reklám kreativ szempontból is jól felépített, a célcsoport jellemző környezete és a gyerekszereplők is nagyszerűt alakítanak benne. 

Kérdés, hány fiatal anya tudná reklám közben megmondani milyen kocsi tűnik fel?

Egyébként is hódítottak az év végén a szívbemarkoló reklámok az autógyárak körében.  A Mercedes is a gyerek, álmok, ajándék vonalon alkotott az átlagnál valamivel jobbat. A Mercedes még egy kis fricskát is elhelyezett reklámjában - ahogy azt az egyik kommentellő kiszúrta (0:24-nél) - a legnagyobb vetélytárs egy BMW első lámpája is feltűnik a képsorokban, amelyre természetesen ügyet sem vet a kis főszereplő.

De az Lincoln image-reklámja is szép példája, hogy az amerikai autógyártást talán még nem kell temetni, a reklámjaikat meg főleg nem. 

Nem is beszélve a tavalyi év legutolsó napjaiban bemutatott új BMW M6 Gran Coupe-ról, amelynek első hivatalos reklámja is megjelent. A képeken a sokak által igazi szépségnek titulált járművet a japán harcosok tökéletes harmóniájával hozzák párhuzamba.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!