szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az elektromos autókat gyártó kaliforniai vállalat híres arról, hogy sosem költött fizetett hirdetésekre. Ennek ellenére időről időre felbukkan egy-egy látványos reklámfilm, amit lelkes rajongók készítenek olyan minőségben, hogy akár hivatalos hirdetésként is megállnák a helyüket.

Nem nagyon van autógyártó, amely azzal dicsekedhet, hogy egy centet sem költ fizetett hirdetésekre, mégis mindenki tud róla, ha valami újdonságot mutat be, emellett pedig a vevők is sorban állnak az autóiért. A Tesla pontosan ilyen helyzetben van, az innovatív termékpalettának és Elon Musk karizmatikus személyiségének köszönhetően ugyanis bármilyen hír érkezik a vállalat felől, arról garantáltan értesülni fog mindenki.

A vállalat rajongóinak köszönhetően még reklámok is készülnek, pusztán lelkesedésből, olyan minőségben, hogy akár fizetett hirdetésként is megállnák a helyüket. Tavaly például űrhajóként jelent meg a Model S egy 1500 dollárból leforgatott kisfilmben, most pedig szintén a sportszedánt szemelte ki egy CGI technológiával, vagyis 3D-s számítógépes grafikával dolgozó stáb.

A Creativeads blog által észrevett kisfilm igazán látványos és élethű lett, de azért az autó megjelenítésén még lenne mit csiszolni. Ezzel valószínűleg nem is lenne gondjuk a készítőknek, ha gyári modellekkel dolgozhatnának, ami akár elő is fordulhat a jövőben.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!