szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A hétvégén Super Bowl-time. Ráadásul az 50. Nagyjából már kikerültek a netre, milyen reklámokkal készülnek az autógyártók a rendkívüli nézettségű eseményre. Íme három, amelyik az átlagnál sokkal jobb lett.

Az Audi biztosan nagyot húzott ezzel az egyszerű, de hatásos reklámmal, amelyben az életunt asztronautából egy Audi R8 nyilván kihozza még a hőst. David Bowie, Starman száma pedig extrapontokat ért.

A Honda, amelyet egyébként technológiai finomságokat bemutató reklámjaiért lehet imádni, most inkább a cukisággal akart ütni új pickupja reklámjában. Íme, a The Queen – Somebody to Love száma, haszonállatok előadásában.

A MINI Clubman reklámja a társadalmi sztereotípiák ellen szól, amellyeknek kétségtelen a MINI is elszenvedője időnként. Serena Williams, Abby Wambach labdarúgó, T-Pain rapper, Randy Johnson baseball-játékos, Tony Hawk gördeszka-legenda és Harvey Keitel hirdeti, hogy "Dacolj a megbélyegzéssel" (Defy Labels), amellyel egyébként világméretű kampányba is kezdett a márka.

Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!