Újabb ázsiai akkuipari cég jött volna Magyarországra, de gyorsan meggondolta magát
A Henkel-gyár bezárását megszenvedő Körösladány ajtórésébe bedugta a lábát egy dél-koreai akkuipari vállalkozás, amely végül visszalépett.
Ráadásul ezt a buszt nálunk gyártják egy kínai autógyár termékeként.
Augusztus végén teszteltek a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér kiszolgáló flottájában egy elektromos autóbuszt, amelyet a földi kiszolgáló cégek használtak az utasok szállítására a repülőgépek és a terminál között.
A 12 méter hosszú, alacsonypadlós és teljesen elektromos autóbuszt, amelyet a Komáromban működő akkumulátor és elektromos járműgyártó BYD biztosította.
A háromajtós buszt eredetileg városi használatra tervezték és mintegy 300 kilométeres hatótávolsággal rendelkezik. Az akkumulátor 20 százalékos töltöttségi szintről a megfelelő töltőberendezéssel körülbelül 4 óra alatt tudja elérni a teljes töltöttséget.
Mindez azt jelenti, hogy akár az éjszakai, forgalommentes időszakban történő töltéssel a következő napi használathoz szükséges teljes energia felvehető.
Build Your Dream nálunk is - elindult a kínai buszgyár Komáromban
A miniszterelnökséget vezető miniszter a 49. kormányinfón azt mondta, a kormány elfogadhatatlannak tartja a kényszerbetelepítést, és a pénzbüntetést is. A körmendi ellentmondás és a dunaújvárosi világítás nappali vizsgálata is terítéken volt, a buszgyártás tartópillér lesz.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A Henkel-gyár bezárását megszenvedő Körösladány ajtórésébe bedugta a lábát egy dél-koreai akkuipari vállalkozás, amely végül visszalépett.
Hatvanpuszta egy gazdaság a semmi közepén, vendégház és medence azért kellett, mert nagy a család – magyarázta Orbán Győző.
„Egy ilyen tragédián nem lehet túl lenni” – állítja az énekes.
Az adatok között négyszeres a különbség. Márpedig a 2026-os adóemelések egy részét épp ez alapján számolják ki.
Jászai Mari-díjas magyar rendező, érdemes művész 93 éves volt.