A legnagyobb Mini: Magyarországon a dízel és elektromos új Countrymanek
A valaha készült legnagyobb Mini immár számos különböző hajtáslánccal kapható hazánkban.
A valaha készült legnagyobb Mini immár számos különböző hajtáslánccal kapható hazánkban.
Jelenleg a legendásnak mondható helyszínen a Fiat 500-as elektromos változata készül.
A legújabb kompakt olasz villanyautó 2,5 millió forinttal drágábban nyit, mint a kis Fiat 500e.
Kisebb 3 hengeres motorral, kézi váltó nélkül és magasabb áron "hódít" a legújabb Puma ST.
A szaktárca szerint az üzemanyagárak mozgását jelenleg elsősorban a bizonytalan nemzetközi környezet befolyásolja.
Balesetek helyszínén gyakran megfigyelhető jelenségről írt az autópálya-kezelő.
A céget a magyar állam felszólította, hogy végezze el a helyreállítást.
Akár az utcán is odalépnek egy „jó ajánlattal”.
A forint is gyengült, az olaj ára is nőtt, mindez gyorsan megjelenik a kutakon is.
Egyre népszerűbb a hatóság és az önkormányzatok körében is a megtévesztő doboz, amiben vagy van traffipax, vagy nincs.
A közlekedési miniszter kedveli a jófajta autókat.
Egyszerű kirakni egy sebességkorlátozó táblát, és nyilván olcsóbb is, mint a felújítás – mondja egy közlekedési szakember.
A zöld rendszámos Maserati Folgore alapára nem sokkal 50 millió forint felett alakul.
Egy legalább hat méter hosszú SUV-t kell elképzelni.
A Volkswagen népszerű sportkompaktja a jövőben már csak automata váltóval lesz kapható.
Itt a megoldás azok számára, akik az eddigi 18d-nél egy kicsit komolyabb dízel X2-esre vágynak.
Ha kevés a hely, könnyen összejön egy koccanás.
A tisztán elektromos vagy részben elektromos hajtásláncú autók ma már egyre szélesebb kör számára elérhetőek, így érdemes áttekinteni, hogy miben más egy ilyen modern járművet vezetni és használni, mint a hagyományos, belső égésű motorral szerelt változatokat. Lássuk, mire érdemes figyelni! Egy biztos: nem kell újratanulni a vezetést és nem kell rettegni a hatótávparától sem.