Egyszerűsödik a munkaerő-felvétel
Budapest, 2005. november 21. – A humáninformatikai megoldások területén piacvezető NEXON a Personal Hungary 2005 Emberi Erőforrás Management Szakkiállításon mutatja be először új toborzási-kiválasztási szoftverét. A nexONHR humánerőforrás-gazdálkodás rendszerrel integrált, de önállóan is kapható nexONJob jelentősen megkönnyíti a toborzási és kiválasztási feladatok ellátását.
A munkaerő-felvétel területén a többi HR szakterülettől eltérően kevés a kötelezően tárolandó információ, és vállalatonként, vagy akár pozíciónként változhatnak a munkafolyamat lépései. Az optimális toborzási-kiválasztási szoftver ehhez olyan rugalmas keretrendszert biztosít, ahol az adatrögzítési eljárásokat és felvételi folyamatokat a vállalatra szabva, a tényleges hasznosság figyelembevételével lehet kialakítani.
A NEXON e filozófia jegyében készítette el a nexONJob rendszert, melynek alapját korábbi munkaerő-felvételi modulja, a nexONAm, és a NEXON által felvásárolt JobMaster Toborzási-Kiválasztási Szoftver képezték. A HR szakemberek javaslatai alapján, a magyar vállalati HR gyakorlat figyelembevételével fejlesztett nexONJob hiánypótló termék, mely az integrált HR rendszerek előnyeit egyesíti az egyetlen szakterületre specializált szoftverek összetett funkcionalitásával.
A most piacra kerülő alkalmazás nem csak abban újszerű, hogy a kiválasztási folyamat nyomon követését beépített automatizmusokkal, csoportos pályázatkezelési funkciókkal támogatja. A beépített e-mailezési rendszer segítségével gyorsabbá és hatékonyabbá válik a jelentkezőkkel történő kommunikáció, az intelligens dokumentum-kezelésnek köszönhetően pedig az önéletrajzok egységes könyvtárstruktúrában kerülnek tárolásra.
Mindezek mellett a nexONJob lehetőséget biztosít a teljes körű költségnyilvántartásra és a toborzási források hatékonyságának mérésére, valamint tervezhetővé és ellenőrizhetővé teszi a felvételi ciklus szakaszait.
"A nexONJob rendszer kifejlesztése során arra törekedtünk, hogy a munkaerőfelvételi terület valós folyamatait lefedő, a napi munkavégzést ténylegesen megkönnyítő alkalmazást hozzunk létre. Az egyszerűen kezelhető leválogatási rendszer, az áttekintő képernyők, az interjúztatást, tesztelést támogató funkciók mind azt a célt szolgálják, hogy a felhasználó vállalat gyorsabban, költséghatékonyabban találja meg a megfelelő jelölteket." – emelte ki Soltész Erzsébet, a nexONJob vezető fejlesztője.
Új toborzási-kiválasztási alkalmazásához a NEXON egy külső szakértők bevonásával kidolgozott kompetencia-katalógust is kínál, amely lehetővé teszi a pályázók egységes szempontok alapján történő értékelését. Ezen kívül a nexONJob teljes mértékben integrált a nexONHR humánerőforrás-gazdálkodási rendszerrel, így biztosítja a munkaerő-igénylés és engedélyezés, valamint munkaköri követelmény- és kompetencia-profilok vállalati szinten egységes kezelését.
A NEXON a november 23-24.-én megrendezésre kerülő Personal Hungary 2005 Emberi Erőforrás Management Szakkiállításon mutatja be először új toborzási-kiválasztási szoftverét, a Népstadion területén lévő SYMA rendezvénycsarnokban.
A NEXON vállalati honlapja: www.nexon.hu
A nexONBÉR integrált bérügyviteli rendszer honlapja: www.nexonber.hu
A Personal Hungary honlapja: www.personal-hungary.hu
További információ:
Széll András ügyvezető, Sakkom Interaktív marketingkommunikációs és pr ügynökség
E-mail: aszell@sakkom.hu
Mobil: 06-20-9738-563
www.sakkom.hu
Héray Katalin, marketing vezető, NEXON
E-mail: nexon@nexon.hu
Telefon: +36-1-4655-100
www.nexon.hu
A NEXON-ról
A NEXON 1989-ben három fővel alakult, és együtt fejlődött a rendszerváltó Magyarországgal - mára a hazai humáninformatikai megoldások piacvezető szolgáltatója. A több, mint 150 főt foglalkoztató cég 2004-es nettó árbevétele meghaladta az 1,6 milliárd forintot. Legfontosabb terméke a teljes körű bérügyviteli szolgáltatást nyújtó nexONBÉR (korábban BERENC), amely a folyamatos fejlesztésnek és az évi 10-15 frissítésnek köszönhetően a magyarországi szabályozásnak mindig megfelelő, megbízható és naprakész. További termékei a humán tőke sikeres alkalmazását biztosító nexONHR humánerőforrás-gazdálkodási rendszer, valamint a nexONTIME beléptető és munkaidő-nyilvántartó rendszer. Ezen kívül a cég nexONSOURCE márkanév alatt teljes körű bérszámfejtés-outsourcing szolgáltatást is nyújt.
A NEXON 1996 óta rendelkezik ISO 9001 minősítéssel, 2002-ben pedig - a szoftver termékek kategóriában elsőként - megkapta a legmagasabb szakmai felkészültséget elismerő Microsoft Gold Certified Partner címet. A NEXON ma tíz magyarországi telephelyén 2500 ügyfél és több mint 1 millió munkavállaló igényeit szolgálja ki.