szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ugye, hogy ön is bárhol felismerné a sült krumpli illatát?

Összetéveszthetetlen a McDonald’s illata, ezért az étteremlánc hollandiai csapata úgy döntött, megpróbálkoznak egy olyan marketingstratégiával, amely egyedül az emberek szaglására épít. Olyan óriásplakátokat fejlesztettek ki, amelyeken nincsen semmi, még egy logó se kerül rájuk.

A jellegzetesen sárga és piros plakátokon viszont apró lyukak találhatók, belülre pedig egy tálcán ételt lehet tolni, ez a reklámvideó szerint a legtöbb esetben sült krumpli lesz majd, amelynek illatát ventilátorok segítségével fokozatosan oszlatnak el. Abban bíznak, hogy amikor az éttermek közelében elhelyezett installációkból terjedő illat megüti a járókelők orrát, annyira megkívánják majd a gyorskaját, hogy be is térnek majd hozzájuk.

Smells Like McDonald’s

We’ve all been there: you go on an elevator, the subway, or a conference room, and you get a whiff of it. You can’t see it, but you know it: McDonald’s. A scent as recognizable as their logo or jingle. That’s why McDonald’s Netherlands put their iconic smell to the test, using nothing else in their latest campaign.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!