szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A magyar bor szeretetére, a kulturált borfogyasztásra hívja fel a figyelmet egy július 15-től augusztus 31-ig tartó kampány.

„Azt szeretnénk elérni, hogy minél többen válasszanak magyar bort a családi ünnepekhez és a mindennapokban egyaránt, hogy a magyar bort sokan a sajátjuknak, a  miénknek érezzék” –  nyilatkozta Oláh László, a Közösségi Bormarketing Kft. ügyvezetője. Fontos missziónak tekinti, hogy minél szélesebb körben sajátítsák el az emberek a kulturált borfogyasztást, borkóstolást, az ételek és a bor együttes harmóniájának élvezetét. Ebben segít a a Közösségi Bormarketing párhuzamosan futó eseménysorozata, a Borszerda projekt is. 

A most induló kampány egyik fő eleme az a 30 másodperces image-film – a bor társ a mindennapokhoz –, amely több kereskedelmi tv-csatornán is folyamatosan látható lesz. Az ország különböző pontjain pedig augusztus 31-ig 350 óriásplakát közvetíti majd az üzenetet: a magyar bor esszenciálisan magában foglalja mindazt, ami az életben jó, a hagyományőrző múltat a szenvedélyes jelent és az elképzelt jövőt. 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!