szerző:
hvg.hu

Egy japán vállalat feltalálta, hogyan lehet úgy hamburgert fogyasztani, hogy az a hölgyeknek se legyen ciki. A megoldás a burgermaszk.

A Freshness Burger által piacra dobott papírmaszk előzménye az volt, hogy a gyorsétteremlánc óriás szendvicseit korábban szinte csak a férfiak vásárolták. Japánban ugyanis a hölgyeknél a „kis száj” – az "ochobo" – a divat, és egy elegáns japán hölgy számára szinte kizárt, hogy óriás hamburgert fogyasszon.

Az új találmány rendkívül egyszerű: egy mosolygós maszk, amely mögött elbújva a hölgyek is diszkréten tömhetik magukba ezentúl a legnagyobb burgereket is.

A maszk bevezetése után egy hónappal a hölgyek Classic Burger fogyasztása 213 százalékkal megnőtt.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Duma Aktuál: Mikor Vízipók elindult a Mátrai Erőműből, még jól volt

Duma Aktuál: Mikor Vízipók elindult a Mátrai Erőműből, még jól volt

Akkor most képzelje el, hogy Sigmund Freud egy algoritmus

Akkor most képzelje el, hogy Sigmund Freud egy algoritmus

27 éves korában meghalt a világ legalacsonyabb embere

27 éves korában meghalt a világ legalacsonyabb embere

Operát rendez Aj Vej-vej Rómában

Operát rendez Aj Vej-vej Rómában

Karácsony: Tíz napon belül a fővárosi daganatgyanús betegek kezében lesz a CT- és MR-lelet

Karácsony: Tíz napon belül a fővárosi daganatgyanús betegek kezében lesz a CT- és MR-lelet

Időt kérnek a gimnáziumok igazgatói

Időt kérnek a gimnáziumok igazgatói