szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy japán vállalat feltalálta, hogyan lehet úgy hamburgert fogyasztani, hogy az a hölgyeknek se legyen ciki. A megoldás a burgermaszk.

A Freshness Burger által piacra dobott papírmaszk előzménye az volt, hogy a gyorsétteremlánc óriás szendvicseit korábban szinte csak a férfiak vásárolták. Japánban ugyanis a hölgyeknél a „kis száj” – az "ochobo" – a divat, és egy elegáns japán hölgy számára szinte kizárt, hogy óriás hamburgert fogyasszon.

Az új találmány rendkívül egyszerű: egy mosolygós maszk, amely mögött elbújva a hölgyek is diszkréten tömhetik magukba ezentúl a legnagyobb burgereket is.

A maszk bevezetése után egy hónappal a hölgyek Classic Burger fogyasztása 213 százalékkal megnőtt.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!