Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Módosul az M43-as autópálya első, a régi 5-öst a 47-es úttal összekötő szakaszának átadási határideje. A kivitelezőnek az eredetileg tervezett 2009. november 30-i határidő helyett 2010. március 31-re kell elkészülnie a 6,7 kilométeres autópálya szakasszal – közölte a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
A kivitelező M43 Szeged-Makó Konzorciumot vezető Swietelsky Baugesellaschaft m.b.H. 2009. szeptember 14-én tájékoztatta a NIF Zrt.-t, hogy nem tudja tartani az eredeti határidőt. A cég azzal indokolta a csúszást, hogy az autópálya töltése alatt halad egy 1000 milliméteres vízvezeték, amelynek megóvásához – egy korábban nem tervezett – résfalat kell építeni.
A NIF Zrt. – közleménye szerint – kizárólag a résfal megépítéséhez és megtervezéséhez szükséges időt tudja elfogadni a határidő módosítása során. Amennyiben a kivitelező ezt a határidőt nem tudja vállalni, akkor a NIF Zrt. a kivitelezési szerződést haladéktalanul felbontja.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Óriási vita tört ki Lengyelországban néhány igazából jelentéktelen uniós támogatási tétel miatt.
Bige Dávid azt mondta, havi tízezer forinttal támogatja a pártot
Szeptember 20-ra nagy találkozót hirdetett a Digitális Polgári Köröknek.