szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A Nespresso beperelte az izraeli Espresso Bar nevű céget, mert a társaság a reklámjában George Clooney hasonmását szerepelteti.

Az izraeli reklámklip elején felirat figyelmezteti a nézőket, hogy nem magával George Clooneyval fognak találkozni a képernyőn. A klipben a hollywoodi filmcsillagra rendkívüli módon hasonlító szereplőt a konkurens termék előnyeire figyelmezteti egy másik színész.

YouTube

A pénteki izraeli sajtójelentések szerint a svájci Nestlé csoporthoz tartozó Nespresso a hirdetés eltávolítását kérte, és a fogyasztók megtévesztése miatt 50 ezer dollár, azaz mintegy 10 millió forint kártérítést követelt a bíróságon az izraeli riválisától. 

A Clooney-t lekoppintó cég azzal védekezik, hogy termékük lazább stílusának hangsúlyozására alkalmazták reklámjukban a hasonmást, mert a kötetlenebb kávézást kedvelőket tekintik célközönségüknek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!