Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A költségek az autókereskedőket fogják terhelni. Arról egyelőre nincs információ, mekkora lesz a családbarát Magyarországot reklámozó logó.
Tegnap Novák Katalin államtitkár tisztázta, estére pedig a Közlönyben is megjelent a nagycsaládosok személygépkocsi-szerzési támogatásáról szóló kormányrendelet.
A szöveg – mely jórészt az eddig csepegtetett részleteket foglalja össze – érdekes adalékként a támogatással szerzett gépkocsik fellogózását írja elő. Az autókereskedőnek ugyanis az adásvételi szerződés vagy a pénzügyi lízingszerződés megkötésekor a megszerzett megfelelő befogadóképességű – értsd: hétszemélyes – személygépkocsit a Közlöny szerint a már az Emberi Erőforrások Minisztériuma honlapján közzétett „Családbarát Magyarország” logóval kell ellátnia, és ennek a költsége is őt terheli.
A logót három évig kell a gépkocsin tartani, ezalatt a három év alatt a gépjármű nem alakítható át, és nem is értékesíthető.
Azt egyelőre nem tudni, mekkora is lesz ez a bizonyos logó, és milyen technikával kerül fel a gépjárművekre.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.