Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
A költségek az autókereskedőket fogják terhelni. Arról egyelőre nincs információ, mekkora lesz a családbarát Magyarországot reklámozó logó.
Tegnap Novák Katalin államtitkár tisztázta, estére pedig a Közlönyben is megjelent a nagycsaládosok személygépkocsi-szerzési támogatásáról szóló kormányrendelet.
A szöveg – mely jórészt az eddig csepegtetett részleteket foglalja össze – érdekes adalékként a támogatással szerzett gépkocsik fellogózását írja elő. Az autókereskedőnek ugyanis az adásvételi szerződés vagy a pénzügyi lízingszerződés megkötésekor a megszerzett megfelelő befogadóképességű – értsd: hétszemélyes – személygépkocsit a Közlöny szerint a már az Emberi Erőforrások Minisztériuma honlapján közzétett „Családbarát Magyarország” logóval kell ellátnia, és ennek a költsége is őt terheli.
A logót három évig kell a gépkocsin tartani, ezalatt a három év alatt a gépjármű nem alakítható át, és nem is értékesíthető.
Azt egyelőre nem tudni, mekkora is lesz ez a bizonyos logó, és milyen technikával kerül fel a gépjárművekre.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Meghosszabbították a BAY Voucher programot – október közepéig lehet pályázni.
A kocsik hasítanak, de a sztárok csak gügyögnek Brad Pitt új filmjében.
A párt fővárosi frakciója hajlandó részt venni a hétfői közgyűlésen, de kérnek is cserébe.
Nem tudni, mit hoz a jövő, de Litkai Gergely a BKK-leállás után kidolgozta a Fővárosi Csődelodázási Csomagot.