Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A külföldi élelmiszerláncok több pontban is lehagyták a magyar kisboltokat.
Azt írja a G7.hu, hogy totális kudarc a külföldi élelmiszerboltok kiszorítása Magyarországról, „a magyar vásárlók többsége továbbra is brit vagy francia hipermarketbe, német diszkontba és osztrák hátterű szupermarketbe jár”. Különösen a vidéki kisboltok vannak egyre nehezebb helyzetben, a megmentésükre a napokban jelentett be csomagot Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter.
A portál szerint a kormány nem tett le arról, hogy csökkentse a külföldi láncok piaci arányát, „a térnyerést elsősorban nem a magyar láncok versenyképességének növelésével, hanem a versenytársaik adminisztratív kiszorításával próbálják elérni”. A lap német diszkontláncok adatait vetette össze a magyar hálózatokéval, és azt találta, hogy 2019-ben
Mindez azt mutatja, hogy a multinacionális cégek jóval hatékonyabban működnek a hazai kisboltokhoz képest.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.