Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Eddig 200 dollárral számoltak, amit ezer köbméter gázért kellene fizetni. A jelek szerint 240 dollár is lehet az átlagár.
A Gazprom azzal számol, hogy magasabb lesz az Európának idén szánt földgáz átlagára az általa eddig becsültnél.
Az orosz cég csütörtökön közzétett legújabb becslése szerint Európának az idén átlagosan 240 dollárt kell majd fizetnie ezer köbméter földgázért. A Gazprom eddig valamivel 200 dollárt meghaladó árral számolt.
Az orosz cég részben az európai gáztározók alacsony szintjével indokolta az idei átlagárral kapcsolatos várakozásának emelését.
A Gazprom 175-183 milliárd köbméter földgáz eladására számít Európában az idén.
A gázipari vállalat korábban azt közölte, hogy a FÁK-tagállamokon kívüli országokba ezer köbméterenként 193,9 dollárért adott el földgázt az első negyedévben. Az első öt és fél hónapban a cég 92,3 milliárd köbméternyi földgázt exportált, 26,7 százalékkal többet az egy évvel korábbinál.
Szijjártó Péter június elején jelentette be – miután tárgyalt a Gazprom vezérigazgatójával – hogy elvi egyezség jött létre arról, hogy októbertől életbe léphet az új hosszú távú magyar–orosz gázvásárlási megállapodás. A külügyminiszter szerint 15 évre szóló megállapodást készítenek elő. Akkor azt mondták, hogy már csak az árról vitatkoznak.
Szijjártó megállapodott a Gazprommal, 15 évig szállíthatnak az oroszok gázt
Már csak az árról vitatkoznak az orosz féllel.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.