szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A GVH azt gyanítja, hogy a fogyasztókat megtévesztő reklám futhatott a teleshopban.

Eljárást indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Telemarketing International Kft.-vel, valamint annak osztrák anyacégével a Mediashop GmbH-val szemben, mivel arra gyanakszanak, hogy a cégek tisztességtelenül és direktmarketing eszközökkel reklámoztak egy elektromos gyomirtót országos tévékben – számolt be a Média1.

A GVH gyanúja szerint a cégek megtévesztően ígérték egy Hammersmith Bionic Burner különleges árelőnyét. A reklámok emellett feltehetően valótlanul keltették azt a látszatot, hogy az ajánlat csak korlátozott ideig él. A cégek azt is állították, hogy az elektromos gyomirtó grill- és kandallógyújtóként is használható – feltehetően elhallgatva, hogy ehhez kell egy olyan fúvóka is, ami nincs benne a csomagolásban, hanem külön kell megrendelni azt.

A GVH három hónapig jár el – ez szükség esetén még két hónappal megtoldható –, azt azonban kiemelték, hogy vizsgálatuk indulása nem jelenti azt, hogy a vállalkozás a jogsértést valóban el is követte.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!