2020. április–május–június
Látomás egy lélekközösségről – Ferenczy Noémi Szentendrén (Nagy Ildikó)
Pozícióharc helyett szolidaritás – javaslat a Kortárs Művészeti Alap létrehozására (Huth Júliusz)
Amerikai emlékezetkultúra – kritikai útleírás (Pócsik Andrea)
Lesz idő elgondolkodni – az ikOn tortakonferenciájáról (Kovács Kristóf)
Csendes stratégiák – a művészek és a vírusválság (Tarr Hajnalka)
Tukánok – japonizmus a Szépművészeti Múzeumban (Gellér Katalin)
Az Art Nouveau szellemében – a Villa Majorelle Nancyban (Cserba Júlia)
Változások emlékei – a Balázs–Dénes gyűjtemény a FUGA-ban (Hamvai Kinga)
Azt látod, amit tudsz – a vizuális kultúra fogalmáról (Hornyik Sándor)
A fotó és a corporate art – osztrák és német példák (Ébli Gábor)
Gigagalériák kontra aukciósházak – a Marron-gyűjtemény esete (Emőd Péter)
A legnagyobb magyar diadala – Csontváry és Nándorfehérvár (Fodor Zoltán)
Ritmusra takargatott diák – Juhász András videoművész (Seres Szilvia)
Régi könyvek varázsa – Cseresnyés János gyűjteménye (Horváth Dezső)
Letisztultabb formában – az Art and Antique Budapesten (Molnár Zsuzsanna)
Tulajdonképpen Wittgenstein – az aqb nemzetközi kiállítása (Szabó Annamária)
A gyűjtő szemével is látni – beszélgetés a 10 éves Neon Galériáról (Jankó Judit)
Ragaszkodás a dolgokhoz – portré Tibor Zsolt képzőművészről (Ligetfalvi Gergely)
Tárlatvezető: Barta Zsolt Péter
Kiállításokról:
Douglas Kirkland a Mai Manó Házban, Életmű-párhuzamok a VILTIN Galériában, Mattis Teutsch János a Kassák Múzeumban (Fejér Zoltán, Dékei Kriszta, Huth Júliusz) Theaster Gates Liverpoolban, Wilhelm Leibl Bécsben, Mithrász-szentély Örményországban (Zsikla Mónika, Wagner István, Erdélyi E. Péter)