szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A mai generáció sokkal többet ad a jó megjelenésre, mint szüleik nemzedéke. A magyar férfiak érdeklődése megnőtt az ápolt külső iránt - egyebek között ezt állapította meg a Nielsen piackutató vállalat.

A megkérdezett magyarok 83 százaléka érez fokozódókésztetést arra, hogy jól nézzen ki. Ez a világon a hatodik
legmagasabb mutató. Az európai átlag 75 százalékos - állapította meg a piackutató cég. Miért fontos a jól ápoltság? A leggyakoribb válaszok: "jobb lesz a közérzet", tetszés a partnernek, "egy férfi vagy egy nő
meghódítása", illetve "igyekszem mindig stílusosan, ápoltan kinézni".
   
Nem meglepő, hogy a magyar válaszadók 73 százalékánál az ár befolyásolja a vásárlási döntést. Ezzel európai listavezetők vagyunk. A magyarok márkahűek - legalábbis az európai átlaghoz képest hűségesebbek. A legtöbb megkérdezett magyar napi vagy heti rendszerességgel ápolja a bőrét, utána holtversenyben a haj és az arcápolás következik, majd a haj erősítése, növekedésének serkentése. 
   
Érdekes kérdés volt, hogy ha a pénz nem számítana, mire költene többet. Tíz magyarból hét a testmasszázst nevezi meg, azután ötven százalékkal jön a fogfehérítés, haj, bőr és arcápolás. Egyharmad körüli arány említi a manikűrt, pedikűrt és a bőr barnítását. A magyarok 74 százaléka szerint a férfiakat ma a külső megjelenésük fontosabb mint bármikor. A megkérdezettek 82 százaléka szerint rendben lévő, hogy az erősebb nem képviselői több időt töltsenek megjelenésük javításával és több pénzt is költsenek rá, mint eddig. A Nielsen Company 46 országra kiterjedően végezte felmérését, az internet-felhasználók körében.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Tech

A férfiak először az arcokat nézik a szexképeken

Egy tanulmány szerint a férfiak nagyobb valószínűséggel először a fotókon szereplők arcát nézik meg, s csak utána vetik a tekintetüket más testrészekre. A hölgyek viszont hosszabb ideig tanulmányozzák az erotikus fotókat.

MTI Karrier

Hogyan teljesítenek otthon a vezető beosztásban dolgozó férfiak?

"Férfibeszéd: családról és munkáról" címmel kutatás indult, melynek célja az volt, hogy felmérje, a vezető állásban lévő magyar férfiak hogyan vélekednek a két nem esélyegyenlőségéről a munkahelyen és a családban, különös tekintettel az Európai Uniós elvárásokra.

hvg.hu Tech

Miért van a férfiaknak mellbimbója?

Potencianövelő-e az osztriga? Javítja-e a répaevés a látást? Miért sírunk hagymavágás közben? A mikrohullámú sütő tényleg rákot okoz? - ilyen és ezekhez hasonló kérdések nyomába szegődött a Leyner-Goldberg szerzőpáros a Miért van a férfiaknak mellbimbója? című könyve. Ebből szemlézünk, esetenként más kutatások anyagaival is kiegészítve. Ezen a héten étkezéssel, italozással, illetve nemi vággyal kapcsolatos témákban.