szerző:
HavariaPress
Tetszett a cikk?

Az irányjelző táblák hiánya és megtévesztő volta miatt gyakoriak a veszélyes manőverek az M0-ás kedden átadott új szakaszán.

A felhajtóknál és azok előtt több irányjelző közlekedési tábla hiányzik még az M0-ás újonnan átadott 26 és fél kilométeres szakaszán, a meglévők közül pedig több megtévesztő, ezért gyakran fordul elő, hogy veszélyes manőverekkel próbálják az autósok korrigálni az eltévesztett irányt.

Főleg a forgalomnak történő átadás első óráiban voltak gyakoriak a hosszú, veszélyes tolatások az autóúton, de még most is előfordul, hogy egy-egy eltévedt sofőr a záróvonal ellenére fordul helyes irányba. Kedden délután közepes forgalom volt az autóút új szakaszán, mostanra már a kamionosok is megjelentek rajta.

Az új szakaszon október elsejétől lehet komolyabb és állandó rendőri jelenlétre számítani, addigra tölti fel emberekkel a rendőrség a dunakeszi autópálya alosztályt, amely az M0-ás Megyeri híd és a 4-es út közé eső szakaszát ellenőrzi majd.

A még át nem adott Megyeri hídon is megjelentek már azonban az autósok: a fifikás sofőrök geodéziai műszerállványt, s egy sárga mellényt raknak autójuk hátsó szélvédőjéhez, s mérésre hivatkozva, a biztonsági őrök tájékozatlanságát kihasználva hajtanak át a hídon.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Itthon

Szeptember közepén átadják az M0-ás körgyűrű keleti szektorát

Várhatóan szeptember közepén adják át a forgalomnak az M5-t az M3-sal összekötő, Budapestet elkerülő M0-ás körgyűrű keleti szektorát, a 26 és fél kilométeres útszakasz műszaki átadása most zajlik - közölte a beruházó Nemzeti Infrastruktúra Zrt. sajtóreferense kedden.

MTI Itthon

Az M0-ás autóút keleti szektora összekapcsolja az autópályákat

Ma délelőtt 10 órakor adja át az M0 26,5 kilométeres keleti szektorát Gyurcsány Ferenc miniszterelnök. A tehergépjárműveket nem tiltják ki Budapestről az M0-ás keleti szektora és az északi híd szeptemberi átadása után, de a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. szerint megéri majd az autóút új szakaszait használni, mivel így akadálymentesen, egyenletes sebességgel haladva és kevesebb üzemanyag felhasználásával hajthatnak át a fővároson a teherjárművek.