szerző:
Index
Tetszett a cikk?

Külföldön készült a magyar termékek vásárlására buzdító ingyen cd, amelyet a Magyar Termék Nonprofit Kft. jelentetett meg a múlt héten - tudta meg az index.hu. Az egyik hetilap mellékleteként terjesztett kampányanyag egy reklámfilmet tartalmazott, amely számos adattal próbálta rádöbbenteni a hazai fogyasztókat a választás súlyára. A reklámfilm is külföldi kampány honosított változata volt.

Az Index információi szerint Bulgáriában készült a magyar termékek melletti kampány részeként megjelentetett cd. A Válassz magyart! című lemezt 27 ezer példányban gyártották le, és a Heti Válasz mellékleteként adták ki.

A cd-n található kódok (IFPI LY19 és a SID AAZ05) alapján a terméket Bulgáriában a Cristal Tone-nál készítették el. A cd-re azt a Kormányzati Kommunikációs Központ és az Agrármarketing Centrum támogatásával elkészített közel ötperces kisfilmet tették fel, amelyet a Pop Group Reklámügynökség hozott össze.

A „magyar temék”-kampány a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Magyarok a piacon Klub szervezésében zajlik. A Index megkérdezte, a 13 hazai cég összefogásával létrehozott Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetőjét, Kecskeméti Attilát is a cd-ről. Ő azt állította, úgy tudja, Magyarországon készültek a lemezek. Hozzátette: a cd elkészíttetése a Heti Válasz feladata volt. A lap gazdasági osztályán először időt kértek, majd azt válaszolták, hogy a „film magyar és az a lényeg”.

A filmről, amely már néhány hete felkerült a videó oldalakra, kiderült, hogy egy hasonló indíttatású, a belső piacot védő kanadai reklám magyarított változata.

További részletekért kattintson ide!

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!