szerző:
MTI/Magyar Nemzet
Tetszett a cikk?

Az elmúlt húsz évben megnőtt az iskolákban a problémás gyerekek száma. Az általános iskolások jelentős hányada tanulási nehézséggel, figyelem- és magatartászavarral küzd itthon – írja a Magyar Nemzet.

A lap szerint ennek ellenére a pedagógusképzésben máig nem kapnak elég hangsúlyt azok a módszerek, amelyek az eltérő bánásmódot igénylő diákok hatékony nevelését segítik.

A fejlesztőpedagógiával foglalkozó Eleven Team adatai szerint különböző súlyossággal a gyermekek 6-10 százalékát érinti a hiperaktivitás, közülük 4-6 százalékuk van veleszületett hiperaktivitása.

Minden húszfős gyermekközösségben van legalább kettő, aki impulzív, túlmozgásos és koncentrációs nehézséggel küzd.

Majtényi László: „Foszlik a paraván, látszik a rendszer züllöttsége”

Majtényi László: „Foszlik a paraván, látszik a rendszer züllöttsége”

Összeül a Momentum elnöksége, Fekete-Győr „felszámolási javaslata” és Orosz Anna utódlása is a témák közt

Összeül a Momentum elnöksége, Fekete-Győr „felszámolási javaslata” és Orosz Anna utódlása is a témák közt

Viccesnek tűnő kísérlet: medveállatkákat tetováltak, sok ember örülhet majd az eredménynek

Viccesnek tűnő kísérlet: medveállatkákat tetováltak, sok ember örülhet majd az eredménynek

OTP-erdő a Budakeszi Vadaskertben – veszélyben a fenyők és a bükkök 

OTP-erdő a Budakeszi Vadaskertben – veszélyben a fenyők és a bükkök