szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A MediaGo Alapítvány által szervezett Kreatív Álláskeresés Workshop sorozat legutolsó témája Papp Ákos és Szloboda László The Toilet Book nevű projektje volt. Papp Ákos elmesélte hajmeresztő ötletüket és hogy miként szereztek vele állást, illetve bemutatta mivel töltik kreatív teamként a napjaikat az álomállás megszerzése óta.

A sztori azzal kezdődik, hogy két fiatal srác a hamburgi Miami Ad Schoolban fejleszti kreatív készségeit. Megtanulták amit meglehetett a reklámszakmáról és az erősen gyakorlati képzés által olyan projektekben próbálhatták ki magukat, ami ritka egy egyetemista életében. Már az első napon éles szakmai feladatokkal találták szembe magukat, ez az az iskola ahol a való élet az osztályterem.

A sikeres állásszerzés történetét olvassa el a Jobline Magazinban.

A sok boncolás miatt olyan lesújtók a magyar rákstatisztikák

A sok boncolás miatt olyan lesújtók a magyar rákstatisztikák

Három férfi bement egy torontói bárba és elkezdett lövöldözni, ám csodával határos módon mindenki túlélte

Három férfi bement egy torontói bárba és elkezdett lövöldözni, ám csodával határos módon mindenki túlélte

A magyar TEK-esek megjelenése után az EU megnöveli katonai jelenlétét Bosznia-Hercegovinában

A magyar TEK-esek megjelenése után az EU megnöveli katonai jelenlétét Bosznia-Hercegovinában

Drágább számlavezetést, a bankoknak ezermilliárdnyi betétkiesést és az önkormányzati munka akadozását okozhatja a kormány új terve

Drágább számlavezetést, a bankoknak ezermilliárdnyi betétkiesést és az önkormányzati munka akadozását okozhatja a kormány új terve