szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A MediaGo Alapítvány által szervezett Kreatív Álláskeresés Workshop sorozat legutolsó témája Papp Ákos és Szloboda László The Toilet Book nevű projektje volt. Papp Ákos elmesélte hajmeresztő ötletüket és hogy miként szereztek vele állást, illetve bemutatta mivel töltik kreatív teamként a napjaikat az álomállás megszerzése óta.

A sztori azzal kezdődik, hogy két fiatal srác a hamburgi Miami Ad Schoolban fejleszti kreatív készségeit. Megtanulták amit meglehetett a reklámszakmáról és az erősen gyakorlati képzés által olyan projektekben próbálhatták ki magukat, ami ritka egy egyetemista életében. Már az első napon éles szakmai feladatokkal találták szembe magukat, ez az az iskola ahol a való élet az osztályterem.

A sikeres állásszerzés történetét olvassa el a Jobline Magazinban.

Szélsőjobbosok és antifák feszültek egymásnak a Markó utcában, az éhségsztrájkoló német queer aktivista tárgyalása közben

Szélsőjobbosok és antifák feszültek egymásnak a Markó utcában, az éhségsztrájkoló német queer aktivista tárgyalása közben

Európába jönnek a BYD szupertöltői: 5 perc alatt 400 kilométer hatótávot adnak

Európába jönnek a BYD szupertöltői: 5 perc alatt 400 kilométer hatótávot adnak

Oda fognak menni érte: 1 000 000 000 000 dollárnyi nemesfém rejtőzhet a Holdon

Oda fognak menni érte: 1 000 000 000 000 dollárnyi nemesfém rejtőzhet a Holdon

Fellázadtak az orvosok a kórházi arcfelismerő program ellen, többen nem mentek el a kötelező fotózásra

Fellázadtak az orvosok a kórházi arcfelismerő program ellen, többen nem mentek el a kötelező fotózásra