szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Májustól az AEGONdirekt.hu Zrt. egoMedia üzletágának marketing és operatív igazgatójaként folytatja pályafutását Drienyovszki Éva, aki 2011 márciusa óta az AEGONdirekt.hu Zrt. online biztosítási üzletág marketing osztályának vezetőjeként dolgozott.

A szakember fő feladatai közé tartozik ezentúl az egoMedia értékesítési és marketing stratégiájának megvalósítása, az ügyfélszolgálat és a call center irányítása, valamint az üzletág új, elsősorban közép- és nagyvállalati, illetve ügynökségi partnerkapcsolatainak kiépítése. Az egoMedia üzletág a jelenleg közel egymillió email címet tartalmazó adatbázisára épülő nagymintás kutatások elvégzésével, adatbázis-építéssel és email marketing kampányok megvalósításával foglalkozik.

„A nemzetközi tapasztalatok azt mutatják, hogy a vállalatok egyre inkább az online csatornákon elérhető fogyasztókat kívánják megszólítani, így a célzott és költséghatékony elérést biztosító email marketing eszközök rövid időn belül az egyik vezető értékesítési csatornává léphetnek elő. Éppen ezért arra törekszünk, hogy a közvetlen ügyfélszerzésre fordított kapacitásainkat növeljük, s hogy egyre több hazai közép- és nagyvállalat számára mutassuk meg az email marketing kampányokban rejlő ügyfél-akvizíciós lehetőségeket. Célkitűzésünk, hogy a tavalyi évben lebonyolított 200 kampány után idén 300-350 kampány megvalósításában vehessünk részt, s így az egoMedia 2013-ban megduplázza tavalyi árbevételét” - hangsúlyozta a kinevezéssel kapcsolatban Marosvölgyi Péter, az AEGONdirekt.hu vezérigazgatója. 

Csalt az OpenAI mesterséges intelligenciája, hogy legyőzze erősebb ellenfelét a sakkban

Csalt az OpenAI mesterséges intelligenciája, hogy legyőzze erősebb ellenfelét a sakkban

Tisza Szigetet alapított Bruti, elköszönt a Kutyapárttól

Tisza Szigetet alapított Bruti, elköszönt a Kutyapárttól

Átvilágították a Föld mélyét, a tudósok sem értik, mit találtak a Csendes-óceán alatt

Átvilágították a Föld mélyét, a tudósok sem értik, mit találtak a Csendes-óceán alatt

Úgy néz ki, sikerült rájönni, mitől lesz sikeres egy könyv vagy egy film

Úgy néz ki, sikerült rájönni, mitől lesz sikeres egy könyv vagy egy film