szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Szinte mindenki használja a közösségi médiát az álláskeresés során, a mobilját viszont csak minden 5. álláskereső használja - többek között ezeket lehet megállapítani a legfrissebb álláskeresési trendekről szóló kutatásból, amit a Forbes publikált.

Egy új felmérés szerint az álláskeresők, a toborzók, és a HR-esek szinte 100 százaléka használja a közösségi médiát az állákeresés, illetve a kiválasztás során, a több oldal közül is elsősorban a LinkedIn-t. A Forbes által publikált kutatásból az is kiderül, hogy a nyomtatott sajtó egyre inkább feledésbe merül.

Álláskeresési trendek 2013: részletek a Jobline oldalán.

Soroljuk az előnyeit annak, ha nem medencében úszik

Soroljuk az előnyeit annak, ha nem medencében úszik

Jennifer Lawrence felperzselte a vásznat Cannes-ban

Jennifer Lawrence felperzselte a vásznat Cannes-ban

Budapest–London-hatótávot ígér egy tankolással ez az új kínai szuperhibrid

Budapest–London-hatótávot ígér egy tankolással ez az új kínai szuperhibrid

A rendőrség kitart amellett, hogy jogszerűen intézkedtek a később sérüléseibe belehaló férfival szemben

A rendőrség kitart amellett, hogy jogszerűen intézkedtek a később sérüléseibe belehaló férfival szemben