szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Szinte mindenki használja a közösségi médiát az álláskeresés során, a mobilját viszont csak minden 5. álláskereső használja - többek között ezeket lehet megállapítani a legfrissebb álláskeresési trendekről szóló kutatásból, amit a Forbes publikált.

Egy új felmérés szerint az álláskeresők, a toborzók, és a HR-esek szinte 100 százaléka használja a közösségi médiát az állákeresés, illetve a kiválasztás során, a több oldal közül is elsősorban a LinkedIn-t. A Forbes által publikált kutatásból az is kiderül, hogy a nyomtatott sajtó egyre inkább feledésbe merül.

Álláskeresési trendek 2013: részletek a Jobline oldalán.

Támadást indított az ukrán hadsereg Kurszknál

Támadást indított az ukrán hadsereg Kurszknál

Komolyan aggódhatnak az orvosi ellátás miatt a Budapesten és Pest megyében élők

Komolyan aggódhatnak az orvosi ellátás miatt a Budapesten és Pest megyében élők

Martini Noémi: Magyarország a kacsáké

Martini Noémi: Magyarország a kacsáké

Napfény és vitalitás: miért fontos a D-vitamin?

Napfény és vitalitás: miért fontos a D-vitamin?