szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Szinte mindenki használja a közösségi médiát az álláskeresés során, a mobilját viszont csak minden 5. álláskereső használja - többek között ezeket lehet megállapítani a legfrissebb álláskeresési trendekről szóló kutatásból, amit a Forbes publikált.

Egy új felmérés szerint az álláskeresők, a toborzók, és a HR-esek szinte 100 százaléka használja a közösségi médiát az állákeresés, illetve a kiválasztás során, a több oldal közül is elsősorban a LinkedIn-t. A Forbes által publikált kutatásból az is kiderül, hogy a nyomtatott sajtó egyre inkább feledésbe merül.

Álláskeresési trendek 2013: részletek a Jobline oldalán.

Minden fronton spórolós a VW legolcsóbb villanyautója

Minden fronton spórolós a VW legolcsóbb villanyautója

A befagyasztott orosz vagyon lefoglalását kéri a francia nemzetgyűlés az Ukrajna támogatásának fokozásáról elfogadott határozatában

A befagyasztott orosz vagyon lefoglalását kéri a francia nemzetgyűlés az Ukrajna támogatásának fokozásáról elfogadott határozatában

Tömeges leépítés kezdődött a NASA-nál – ugyanaz a Trump kérte, aki közben a Marsra is eljuttatná az embert

Tömeges leépítés kezdődött a NASA-nál – ugyanaz a Trump kérte, aki közben a Marsra is eljuttatná az embert

Repülőrajt rükvercben: a magyar akkugyártás fele eltűnt januárban

Repülőrajt rükvercben: a magyar akkugyártás fele eltűnt januárban